جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

خاکپور سرپرست تیم ملی امید شد؟

جمعه ۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 388989
به نظر می‌رسد بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی ایران به عنوان سرپرست و مدیرفنی تیم ملی امید ایران انتخاب شده باشد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، بعد از نتایج ضعیف تیم ملی امید ایران تصمیم بر این شد تا انتخابات و تصمیمات جدیدی در مورد تیم ملی امید ایران گرفته شود تا این تیم با قدرت بیشتری برای حضور در مسابقات آماده شود.

در همین راستا محمد خاکپور به عنوان سرپرست و مدیرفنی تیم ملی امید انتخاب شده تا بتواند به این تیم در راستای رسیدن به موفقیت کمک کند.

خاکپور به عنوان یکی از چهره‌های با دانش و با اخلاق فوتبال ایران شناخته می‌شود که تجربه سال‌ها بازی در پرسپولیس و تیم‌ ملی را دارد. او تجربیات بین‌المللی بسیار خوبی دارد و می‌تواند در این راستا به تیم ملی کمک‌ شایانی کند.

این پیشنهاد در جلسه‌ای از سوی حبیب کاشانی مدیر تیم ملی امید به خاکپور اعلام شده و او ضمن موافقت با این امر برای کمک به تیم ملی در راستای رسیدن به موفقیت اعلام آمادگی کرده است. اگر اتفاق خاصی نیفتد این خبر به زودی به طور رسمی اعلام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *