جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

افشای طرح جدید علیه عراق و سوریه

پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب: 438488
کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق از وجود یک طرح تروریستی جدید علیه این کشور و سوریه خبر داد که قرار است پس از بسته شدن پرونده داعش، کلید بخورد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، به نوشته پایگاه خبری «السومریه نیوز»، کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق امروز (پنجشنبه) از وجود یک طرح تروریستی در «الجزائر» علیه عراق و سوریه خبر داد و اعلام کرد قرار است پس از بسته شدن صفحه داعش در عراق، صفحات جدیدی علیه این کشور گشوده شود.

«حاکم الزاملی» رئیس این کمیسیون طی یک کنفرانس خبری که امروز در مقر پارلمان و با حضور شماری از نمایندگان شهرک صدر بغداد برگزار شد گفت: برخی طرف‌ها نزدیک به ۵۰ هزار جوان و نوجوان تندرو از سوریه و عراق را در الجزائر آموزش داده‌اند تا برای انجام حملات تروریستی وارد این کشورها کنند.

وی افزود: پس از بسته شدن صفحه داعش در عراق، قرار است صفحات جدید برای هدف قرار دادن این کشور باز شود که آموزش تروریست در الجزائر در همین راستا است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *