پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱
گزارش سوپر اسپورت از مردان کی‌روش

ایران از تیم‌های بزرگ نمی‌ترسد

يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۲۹
کد مطلب: 354580
سایت سوپر اسپورت در گزارشی اعلام کرده تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی به هیچ وجه از تیم‌های بزرگ نمی‌ترسد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تیم ملی فوتبال ایران ممکن است در گروه F مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به نظر تیم بزرگی نیاید اما کارلوس کی‌روش،‌ سرمربی این تیم اعلام کرده از هیچ تیمی هراس به خود راه نمی‌دهد.

این سرمربی پرتغالی پس از ناکامی در دوره‌های پیشین در رسیدن به جام جهانی موفق شد ساکنان خلیج فارس را به بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبالی در دنیا برساند.

کی‌روش بر این باور است که تمام حریفان ایران نام‌های بزرگی هستند اما تیم او نیز بیشترین تلاش خود را به کار می‌گیرد تا شانسی برای صعود داشته باشد.

وی در این خصوص به اسوشیتد پرس گفته: «این ماموریت غیرممکن ما در سه دیدار است. اما این درست چیزی است که تورنمنت جام جهانی را جذاب می‌کند.»

مربی ۶۱ ساله و پرتغالی که پیشتر در کشورهای انگلیس، اسپانیا، آمریکا، ژاپن و آفریقای جنوبی کار کرده بر این باور است که هیچ فشاری روی تیمش برای کارهای بزرگ نیست و همین موضوع می‌تواند به او و تیمش کمک زیادی کند.

شکست دادن تیم ملی ایران کار ساده‌ای نیست و اغلب از ضد حمله‌های ویران کننده‌ای برای غلبه بر حریفان استفاده می‌کند.

با توجه به حضور بازیکنانی مانند اشکان دژاگه در فولام،‌ جواد نکونام، کاپیتان این تیم که پیشینه حضور در باشگاه اوساسونا اسپانیا را در کارنامه دارد، دنیل داوری، دروازه‌بان ایران که متولد آلمان است، کی‌روش بر این باور است که تیمش در بخش دفاعی عملکردی بسیار خوب دارد.

ایرانی‌ها از گروه A مسابقه‌های راهیابی به جام جهانی در منطقه آسیا که شامل تیم‌های کره جنوبی، قطر، ازبکستان و لبنان بود موفق به صعود شدند.

کی‌روش بر این باور است که رویارویی با تیم‌های نیجریه، بوسنی و هرزگوین و آرژانتین در جام جهانی کار ساده‌ای نخواهد بود اما در نهایت برای تیمش شانس صعود در نظر می‌گیرد.

«از زمانی که من به تیم ملی ایران پیوستم راهی طولانی پیموده‌ایم. به سختی تلاش کرده و پیشرفت کرده‌ایم. در جام جهانی شانس این را داریم که بدانیم در مقایسه با تیم‌های بزرگ در چه سطحی قرار داریم.»

ایران نخستین دیدار خود در جام جهانی را در ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) مقابل نیجریه برگزار خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ماهن قبول داريم كه ایران در جام جهانی به هیچ وجه از تیم‌های بزرگ نمی‌ترسد
اما همگي مطمئن هستيم كه ايران هميشه به تيم هاي بزرگ مي بازد