جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳۱
۱۲۵

شریعتمداری: این حریف است که برای شما کف می‌زند، نه منتقدان برای حریف!‬

يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب: 404980
شریعتمداری خطاب به روحانی تصریح کرد: چرا به جای پوزش از ملت به خاطر اقدام نابجای وزیر امور خارجه صورت مسئله را به گونه‌ای تغییر می‌دهید که بتوانید با استناد به آن منتقدان را مسخره کنید و از کنار این حرکت ناشایست، بی‌پاسخ عبور کنید؟
شریعتمداری: این حریف است که برای شما کف می‌زند، نه منتقدان برای حریف!‬
به گزارش جهان، حسین شریعتمداری امروز یکشنبه ۱۲ بهمن ۹۳ طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت:

۱-روز جمعه آقای روحانی رئیس‌جمهور محترم در مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پارا‌ آسیایی بار دیگر منتقدان دولت را به باد انتقاد گرفت و ضمن متهم کردن آنان به همصدایی با دشمنان، خطاب به ورزشکاران پرسید؛ «اگر کسی - در‌مسابقات- با طرفداران حریف همصدا شود، برای شما قابل قبول است؟» و در توضیح بیشتر گفت «اگر آنجا ورزشکار ایرانی پیروزی به دست نیاورد، حریفان کف بزنند و کسی با آنها همصدا شود، آیا این موضوع نزد ایرانیان قابل قبول است؟ هیچکس نمی‌پذیرد تا تحت پوشش انتقاد برای حریف کف بزند»!

درباره این اظهارنظر آقای دکتر روحانی که معطوف به منتقدان هسته‌ای بود و دیروز در جشنواره فارابی نیز به گونه دیگری تکرار شد، گفتنی است؛

اولا: ایشان تلویحا می‌فرمایند که در مذاکرات هسته‌ای یکسال‌و چند ماهه اخیر، تیم هسته‌ای کشورمان بازنده و پیروزی با ۵+۱ بوده است، «اگر آنجا که ورزشکار ایرانی پیروزی به دست‌نیاورد و...»!

ثانیا: ایشان کدام منتقدی را می‌توانند آدرس بدهند و دستکم یک نمونه - تاکید می‌شود فقط یک نمونه - بیاورند که برای پیروزی حریف کف زده و گروه ۵+۱ را تشویق کرده باشد؟! و این در حالی است که همه شواهد مستند و موجود حکایت از آن دارد که منتقدان برخلاف اظهارات آقای روحانی، در همه موارد - بدون‌استثناء- زیاده‌طلبی، باج‌خواهی و قانون‌شکنی حریف را به شدت محکوم کرده‌اند، آیا نمونه‌ای غیر از این سراغ دارند؟!

ثالثا: فقط نیم‌نگاهی به انبوه پرحجم اخبار و گزارش‌ها، به وضوح نشان می‌دهد که مقامات رسمی و رسانه‌های حریف هربار بعد از هر مذاکره، به خاطر امتیازات نقدی که دریافت کرده‌اند، برای جناب دکتر روحانی و تیم هسته‌ای کشورمان کف زده و نرمش بی‌جای منجر به امتیازدهی آنان را ستوده‌اند! و در همان حال به منتقدان، با اهانت‌آمیزترین عبارات و اظهارنظرها حمله کرده‌اند.

رابعا: با توجه به نکات یاد شده و ضمن پوزش از رئیس‌جمهور محترم، ایشان در تمثیل مورد اشاره خویش، صورت‌مسئله را تغییر داده‌اند و حال آن که باید می‌پرسیدند و یا باید از ایشان پرسید؛ اگر در یک مسابقه فوتبال، یکی از اعضای تیم کشورمان، چندین بار متوالی به دروازه خودی گل بزند! واکنش منطقی و عاقلانه تماشاگران و منتقدان چه خواهد بود؟ و چه باید باشد؟ آیا غیر از این است که از سرمربی می‌خواهند بازیکن خطاکار و یا غیرحرفه‌ای را «تعویض»! کند؟! اما اگر معلوم شود خطای بازیکن مورد اشاره به علت راهنمایی‌ها و راهکارهای غیرحرفه‌ای و غلطی بوده است که خود سرمربی به وی ارائه کرده بود، از تماشاگران و منتقدان چه انتظاری هست؟ آیا انتقاد - و حتی نه اعتراض- به سرمربی کمترین و ابتدایی‌ترین حقی نیست که بایستی تماشاگران و منتقدان دلسوز از آن برخوردار باشند؟! بدیهی است در هیچیک از دو حالت یاد شده- که حالت سومی هم ندارد- هیچکس حریف را تشویق نمی‌کند، که نکرده است و البته هیچکس هم برای بازیکنی که به دروازه‌ خودی گل می‌زند و سرمربی که به وی راهکارهای خطا می‌دهد، کف نمی‌زند و نباید بزند!

۲- این واقعیت اگرچه تلخ و ناگوار است ولی متأسفانه قابل انکار نیست که انتقاد اخیر رئیس‌جمهور محترم از منتقدان- باز‌هم با عرض پوزش- به دولت ایشان باز می‌گردد. زیرا جناب روحانی و برخی از دولتمردان ایشان بوده‌اند که طی یکسال و چند ماه گذشته، برای پیروزی‌های حریف کف زده‌اند! و بی‌آن‌که امتیازی بگیرند، حریف را پس از هر امتیازی که دریافت داشته است تشویق کرده‌اند و بدیهی است این تشویق‌های نابجا با «تحقیر»! هرچند ناخواسته دولت و ملت ایران همراه و همزاد بوده است که برشمردن موارد آن به درازا می‌کشد ولی به عنوان تازه‌ترین نمونه می‌توان به تسلیم ایشان در برابر زورگویی و خواسته غیرقانونی آمریکا اشاره کرد که از صدور ویزا برای آقای حمید ابوطالبی به عنوان نماینده رسمی ایران در سازمان ملل متحد خودداری کرده بود و جناب رئیس‌جمهور با عقب‌نشینی آشکار، آقای خوشرو را به جای او معرفی کرد. این عقب‌نشینی در حالی است که آقای روحانی در تبلیغات انتخاباتی خود بر حفظ اعتبار و حرمت پاسپورت ایرانی تأکید کرده بود و باید پرسید، آیا تن دادن به بی‌احترامی آمریکا نسبت به پاسپورت ایرانی آنهم در مقیاس خودداری از صدور ویزا برای نماینده رسمی رئیس‌جمهور کشورمان که در تاریخ سی‌و چند ساله انقلاب سابقه نداشته است، تشویق حریف به این حرمت‌شکنی در سطوح دیگر نیست؟! اوایل سال جاری، پلیس‌امنیت نروژ در اقدامی غیرقانونی، ۶۴ تن از دانشجویان ایرانی را که به تحصیل در رشته‌های فناوری هسته‌ای مشغول بودند، اخراج کرد. دولت حافظ حرمت پاسپورت ایرانی چه واکنشی نشان داد؟! و...

۳- آقای دکتر روحانی در دفاع از اقدام نابجای راهپیمایی ظریف و کری نیز متأسفانه صورت مسئله را تغییر داده و می‌فرمایند؛ «این که بگوئیم یک دیپلمات تند راه رفت یا کتش کج بود، عینکش چه طور بود که حرف نشد، باید به دیپلمات‌های شجاعمان افتخار کنیم».

که ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی دیپلمات‌های محترم کشورمان، باید از جناب روحانی پرسید، غیر از خود شما چه‌کس دیگری به «کج‌ بودن کت آقای ظریف»! یا «فلان‌طور بودن عینک» ایشان انتقاد کرده است؟!

چرا به جای پوزش از ملت به خاطر اقدام نابجای وزیر محترم امور خارجه که اهانت به حیثیت نظام و مردم بود، صورت مسئله را به گونه‌ای تغییر می‌دهید که بتوانید با استناد به آن منتقدان را مسخره کنید و از کنار این حرکت ناشایست که مفهومی جز مسخره کردن ملت نداشت، بی‌پاسخ عبور کنید؟! قدم‌زدن آقای ظریف با جان کری در ژنو که بلافاصله روی آنتن رسانه‌ها رفت برخلاف آنچه جنابعالی می‌فرمائید یک اقدام بشردوستانه! نبود، بلکه دقیقا همانگونه که دشمنان نیز - برای آن کف‌زدند و هورا کشیدند- به مفهوم آن بود که؛ علی‌رغم نظر انقلاب و نظام و مردم ایران که با ارائه هزاران سند غیرقابل تردید، آمریکا را قاتل صدها هزار ایرانی بی‌گناه، غارتگر ثروت ملی ایرانیان، حامی آشکار تروریست‌ها، طراح و مجری دهها توطئه و... می‌دانند، دولت جنابعالی هیچ مانعی برای دوستی صمیمانه با آمریکا در میان نمی‌بیند! این اقدام بی‌آن‌که آقای ظریف بداند و یا بخواهد، دهن‌کجی به انقلاب و نظام و مردم و مخصوصا صدها هزار شهیدی است که خون پاکشان به دست آمریکای جلاد بر زمین ریخته شده است... کت و عینک‌ آقای ظریف در کدام نقطه این ماجرا مطرح بوده است که حضرتعالی به آن اشاره می‌فرمائید؟!

و یا حضور وزیرخارجه محترم در پاریس، آنهم دقیقا در حالی که دولت فرانسه نمایش زشت حمایت از کاریکاتور موهن علیه رسول‌خدا(ص) را برپا کرده و برای چاپ این کاریکاتور موهن مبلغ یک میلیون یورو به نشریه شارلی کمک مالی کرده بود، چگونه قابل توجیه است؟ و کدام «عقل سلیمی» که حضرتعالی به آن اشاره فرموده‌اید می‌تواند این حرکت را تائید کند.

۴- و بالاخره، این نکته نیز گفتنی است که معمولا کسانی به هنگام مناظره یا احتجاج بر «بدیهیات» تأکید می‌کنند که قصد دارند، منتقد خود را به انکار آن موضوع یا امر بدیهی متهم کنند. مثلا کسی که در جریان یک مناظره یا مباحثه می‌گوید «آقایان باور بفرمائید که الان روز است» به طور آگاهانه یا ناخودآگاه این گزاره را به مخاطبان القاء می‌کند که گویی طرف انتقاد کننده، این امر بدیهی را منکر شده و روز روشن را «شب»! می‌داند! متأسفانه بخشی از سخنان رئیس‌جمهور محترم - حتی اگر ایشان نخواسته باشند نیز- می‌تواند مصداق نکته فوق‌الذکر باشد، از جمله این که «ما نیاز به آزادی داریم که شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی که سر می‌دهیم، بخشی از آن مربوط به آزادی محیط دانشگاه است» و باید پرسید؛ مگر در دانشگاه‌ها آزادی وجود ندارد؟! و...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سرور
احتجاج ایشان بر بدیهیات را خوب اشارت نمودی.احسنت.
منتقدان بیسواد و......
رئیس دولت یازدهم فوق تخصص در ....) کم کاری ها و سوتی دادن ها دارد!!!
البته دیگر دکترا دارد آنههم از نوع حقوق !!!
دهکردی
کاش می شد باوجود اینکه منم کارمند دولتم ،برم انگلیس دکتری بخوانم ،مگه نه حسن آقا بااون همه گرفتاری و مسولیت تونسته اونم اون گرایش عجیب ... خودتون برید تحقیق کنید
مهدی
بخدا قسم سخت در اشتباهید
منتظر
شما هم که روی به احتجاج در بدیهیات اوردی
مراقب باش که چه قسمی میخوری
در یک امر واضح و اشکار قسم به عکس اون امر میخوری؟
Iran, Islamic Republic of
واقعا لذت بردم
حاج حسین
قلمت طلا
Iran, Islamic Republic of
کجای این قلم زهر آلود طلاست؟
United Kingdom
حرفهای توهین آمیز رییس جمهور که زهرش بیشتر و......
كوروش
United Kingdom
درست فرموديد زهرآلود ،ولي براي دشمنان نظام واسلام و بي خبران وبي بصيرتان پر مدعاو......
Iran, Islamic Republic of
تا كور شود هرآنكه نتواند ديد
آنجایی که شما نمیتوانید ببینید و بشنوید .
برای دشمن زهرآلود است.
احمد
این قلم طلایی است چون صاحبش می داند دشمنی که هواپیمای مسافربری ما را ساقط می کند ، طبق اعتراف سازمان سیا ، آمریکا با همکاری موساد دانشمندان هسته ای ایران را به شهادت رسانده و صدها جنایت دیگر................... و حالا آقایان می خواهند با پیاده روی ، شنا شیرجه و واترپلو و در نوع پیشرفته اش تماس تلفنی تصویری ، پیامک و فیسبوک راه انداختن دار و ندار آمریکا را تصرف کنند ! آمریکایی که هزاران کشته و معلول داده تا ایران را در مرزهای خود محصور کند . واقعا صد رحمت به دون کیشوت !!
ارمیا
واقعا عنوان "سردار قلم" که مرحوم عسگراولادی در مورد حاج حسین به کار برد جامع ترین عنوانه...
انصافا منطق و زکاوت حسین شریعتمداری ، مو لای درزش نمیره...
کیهان مچکریم...
محسن
Iran, Islamic Republic of
لازم بود به پاس گلی که روحانی با مطرح کردن خزانه خالی همراه با انبوهی از بدهی روز قبل از شروع مذاکرات به حریف داد ...
ضرر بهتر است تا رسوایی.اگر روحانی این افشاگری را نمی کرد شما و هم فکرانتان او را متهم به خالی کردن خزانه می کردید مثل جریان رحیمی که گفتید او اصولگرا نبوده و کارگزارانی است
France
لازم است به پاس گل تفکر شما...
آشا مومنی
سلام و صلوات و رضوان خدا برحسین شریعتمداری که الحق والانصاف مردبابصیرت و نجیب و باشرفی است و اصولا تبلور فروسیت و مردانگی است خداوند ایشان را برای نظام و انقلاب حفظ کند و کسانی را هم که خود را به خواب زده اند اگر امکان دارد بیدارکند و گرنه نابودشان کند
ایرانی
سکوت ما نه از ندانستن است ونه از بی خیالی ،بلکه پیروی از فرمان مقام عظمای ولایت است .
درود بر حسن روحانی رییس جمهور محبوب و صبور
قبول که روحانی رییس جمهور همه ما هست ولی متاسفنه اگر اندک محبوبیتی هم داشته باشد، صبور نیست.
صبور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
علی
بعضی ها مصداق کامل ، صم بکم عمیا فهم لایعقلون هستند.
روحانی بازم لا مچکریم!
محبوبی و صبوریش در انتخابات بعد مشخص میشود .
م ث
و از عمر ما بکاهد و بر عمر شریف ایشان بیفزاید. الهی آمین
Iran, Islamic Republic of
انشالله که با همان شخص شریف در آخرت محشور شوی
م ث
اگر لطف خدا شامل حالم گردد.
فدایی سردار قلم
رضایی
ما نه از عمر خودت فقط
این جمله ای که رئیس دولت زد اول از همه به خودش صدق می کند از این پس باید قبل از گفتار اندکی اندیشه کند و عزت ایران اسلامی را در دوران خود به زیر سئوال نبرد
جنوبشهری
Iran, Islamic Republic of
احسنت حاج حسین آقا بعد از آن فرار رو به جلوی اقای رییس که در تلویزیون شاهد سخنرانی وی و طرح موضوع انحرافی از طرف وی بودم .این مطالب قوی محکم و منطقی شما که حرف دل میلیونها ایرانی را زدی، ما را امیدوار کرد.
دست مریزاد در پناه حق باشی انشالله.
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد جناب شریعمداری عزیز ولی خیلی انتظار جواب نداشته باشید چون در "دوران روحانی مچکریم" فقط و فقط میتونی مچکر باشی نه یک کلام زیاد نه یک کلام کم چون ایشان "اشدا علی المومنین و رحماء بینهم!!!!" هستند....
اشتباهی منفی زدم
Latvia
اشتباهی مثبت دادم
Latvia
اگر امثال شریعتمداری نباشند، صداقت اصلاح طلبان بر برخی پوشیده می ماند ولی با هر سخن این فرد حقانیت مردان بزرگی چون خاتمی و روحانی روشن تر می شود. دوست دشمنان شریعتمداریم و دشمن دوستانش
حاج حسین یه دونه ای
دُردونه ای
United States
گل گلخونه اي
خدایا عقل سالم بده به بدنسالم
درود بر حاج حسین شریعتمداری سردار قلم .
سفر ظریف به پاریس در شرایطی که پیامبر رحمت و مهربانی محمد (ص) هتک حرمت شده بود خطای بزرگی بود که قابل توجیه نیست .
ali
Iran, Islamic Republic of
اگه شما حرف نزنی کسی نمیگه...
من نمیدونم این شریعتمداری چه کارست...
یک منتقد منصف . نقاد لازم نیست کاره ای باشد
روزنامه نگار!...
واقعا نمیدونستی؟!
شما چیکاره ای که بخوای بدونی چیکاره است!؟
كوروش
United Kingdom
حالا بهت ميگم....... ان شريعتمداري خا رالچشم الدشمنان النظام و الولايه......فهميدي يا هنوز بگم ؟
واقعا موضوعات مطروحه رییس جمهور راجبه موارد انقادی منتقدا خیلی سخیف بود،هیچ انتقادی رو کیفیت پیاده روی آقای ظریف کری مطرح نبود بلکه نفس انجام این حرکتو نقد کرده بودن همه و واقعا هم بجا بود ولی من حسم اینه کوپن عذرخواهی دولت تو همون قضیه سبد کالا که اونم بعدش علتش رفع بهانه جویی منتقدا اعلام شد تموم شد رفت،الان دورانیه که رییس جمهور چششو میبنده و دهان مبارکشونو باز میکنن
صادق
Romania
حاج حسین عزیز،گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ی من/آنچه البته به جایی نرسد فریاد است.
اجازه بدهید که هر کسی کار خودش را انجام بدهد دیپلماسی کار دستگاه دپیلماسی می باشد
شما به کار خودتان برسید لطفا
عوض فرافکنی تک تک صحبتا حاج حسینو نقد کن داداشه من
اراکی
اگر قرار بود بزاریم هرکسی کار خودشو بکنه . چرا انقلاب کردیم رژیم شاهنشاهی قبلا مملکت و عزت و شرف این مردم را به بیگانگان سپرده بود .
Iran, Islamic Republic of
اون وقت اگر یک به اصطلاح هنرمند آن چنانی از دیپلماسی تدبیر و امید! حمایت می کرد باز هم همین حرف را می زدی یا فریاد آزادی بیان و اندیشه و اظهارت نظرتان گوش فلک را پر می کرد!!
آیا حق و حرف حساب همیشه آن طرفی است که شما اصلاح طلبان آنجا هستید؟!!!
اگه اینطوریه ،تو هم به کار خودت برس و اجازه بده ما هم به کارمون برسیم.
م ث
با این حرف ات شما هم در دیپلماسی دخالت کردید
کار خوت هر چه بود آن را ول کردید و اظهارات فخیمه ای مرقوم فرمودید.
و کار خود حضرت عالی این وسط دقیقا چه است؟
کار نقاد هم نقد است اجازه بدهید..
سعید
Iran, Islamic Republic of
حاج حسین گل گفتی
Iran, Islamic Republic of
نبود کسی منطقی جواب حاجی رو بده؟
حرف حساب، نداره جواب
به روحانی انتقاد نکنید به جناب عالیجناب پشت صحنه! انتقاد کنید با توجه به تمامی 100درصد تکیه و نگاه نیازمندانه دولت به غرب تا کنون تمام منویات و آرزوهای عالیجناب پشت صحنه اجرا شده
شما هم که از ادبیات اکبر گنجی استفاده میکنی. بترس که به عاقبت او هم دچار شوی!
مجید
Iran, Islamic Republic of
احسنت
یک ایرانی
احسنت به جوابیه اقای شریعتمداری ایشان پاسخ دندان شکنی به اقای روحانی دادند اقای روحانی رئیس جمهوری است که فقط و فقط خودش را قبول دارد ولا غیر دارد جا پای احمدی نژاد میگذارد مردم دیگر تحمل این چنین افکاری را ندارند سال 96 سال تمام شدن ریاست ایشان بر ایران خواهد بود ادمی که توانایی قطع یارانه ثروت مندان را ندارد چه به رئیس جمهوری!!!!!!!!!
جواد
درود بر حاج حسین شریعتمداری جناب رییس جمهور شما که شعار درود بر منتقد می دادی انتقاد که پیش کش چرا انتقاد ها را وارونه جلوه می دهی وچرا از انتقاد عصبانی می شوی مگر یکی از راههای پویایی یک جامعه وکشور ازطریق نقد و نظر نیست پس منطقی باشید وگوش شنوا داشته باشید حضرت عباسی کدام عاقلی قدم زدن ظریف را با کری(بهتر بگویم کسی که تا مرفق دستش به خون جوانان ما آلوده است) ویا کدام مسلمانی سفر ایشان در هنگام هتاکی روزنامه ای که با حمایت دولت فرانسه به پیامبر عظیم الشا ن را تایید میکند؟ از شما که یک طلبه وروحانی هستید بسیار بعید است.
ممنون آقای شریعتمداری. راستی کری و اشتون هم در سال 92 هم به دلیل پیروزی ما یکدیگر را در آغوش گرفتند؟!
حکایت تیم هسته ای و5+1 مانند حکایت ملا نصرالدین بوده ...
چرا تمام متن را چاپ نکردی ؟
مجتبی
روحانی تنها رییس جمهوری ایران خواهد بود که فقط یک دوره در این سمت میماند . چون نه وعده های اقتصادیش محقق شد و هم ادامه حرمت شکنی های دولت اصلاحات در دولت وی بروز و ظهور دارد .
کربلائی
...
با اینهمه سوتی دیگه محترم خطاب کردن موردی نداره
مگر اینکه کنایه باشه...
Germany
آقای شریعتمداری ملت از کار ظریف راضی هستن شما عذرخواهی کنید از ملت اگر هم با آمریکا مشگلی دارین برین باهاش مبارزه کنید اما خواهشا هزینه مبارزات رو به ملت تحمیل نکنید
Iran, Islamic Republic of
بازم که گفتی ملت ! از این همه مثبت به نظریه حاج حسین متقاعد نشدی که حداقلی هستید؟!
ملت یعنی کیا؟ خیلی خوشبین باشی همون قدری که به جناب روحانی رای دادن راضی باشند که نیستن!
ماهان
فکر کنم خودت و اطرافیانت رو کل ملت حساب کردی
کدوم غیرتی از ذلت راضیه؟؟
از مذاکره بی نتیجه راضی هستی؟
آفرین به این همه منطق!!!!!
نباتی
Iran, Islamic Republic of
سلام حاج آقای شریعتمداری چگونه می شود که سخنان مدلل شما را بعضی اساتید و علما نمی فهمند یک دلیل من برا خودم دارم ثروت آیا درست است
جناب آقای روحانی ما منتقدان بی عقل، شما که عقل کل هستی چرا مملکت به این روز افتاده و اینقدر ذلیل شده است ؟
France
به خاطر حمایت های کور کورانه وبدون فکر شنا از دولت قبلی
...بابا روحاني خدمتگزار خاندان عاليجناب ...
ازداشتن این دولتمردان بسیار متاسفیم وازروشنگریهای آقای شریعتمداری ممنون واقعا خار چشم دشمنان است نه میتوانند تحمل کنند نه میتوانند ....خدا آقای ماراحافظ باشدوظهور ذخیره اش رانزدیک
حسین
من نمی دانم چرا اقای روحانی میخواهد جواب منتقدین را بدهد اینقدر عصبانی است فکر کنم حرف حق حسین شریعتمداری عصبانیت دارد
محمد حسین
چون آقای روحانی حقوقدانه و سرهنگ نیست !!!!!
حامد الوفی
United States
از نوچه آقای هاشمی رفسنجانی توقع دیگری نیست. کسانی که خودرا صاحب انقلاب و کشور می دانند.
آقای شریعتمداری در مخالفت با مذاکرات هسته ای کاملا" با اسرائیل و صهیونیستها هم جهت هستند ....
مختار
شماها که دیگه نباید از اسراییل و صهیونیستها بد بگید . اگر شریعتمداری هم جهت با اونا بود اینقدر امثال شماها در کنار صهیونیستها بهش حمله نمی کردید .
نوع حرف زدنت به کلیددارها می خوره چون بدون منطق می خوای یه چیزی بگی
شما جهت آمریکا و اسراییل رو میشناسی؟! جهت سنج شما ایراد داره
این آقای شریعتمداری یه چیزیش می شه ها!!! ....
سعید
آره ! بنده خدا داره پته مته شماها رو میرزیزه رو آب ...
ایمان
Romania
آقای شریعتمداری.ما ملت ایران اسلامی باید شب وروز بشنیم دعا به جان رهبر انقلاب بکنیم .ا منیت و آسایش را ما به برکت وجود نایب آقا امام زمان ع داریم .وگرنه با گفتن این ور جناع اونور جناع یا یک روز توهین به ملت وروز دیگر تمجید از ملت می شود مملکت را اداره کرد دشمن هم بهتر از من وشما می داند گفته ی امام خمینی رض...داخل کشور وتو قلب امت حزب الله حک شده است پشتیبان ولایت فقیه باشید تا کشور شما آسیب نبیند اینجاست از جمهوری اسلامی حساب می برد ومطمعن است رهبر معظم انقلاب جوانانی کثیر ی مانند شهید اسکندری ها دارد .
شریغت مداری شلوغش نکن....
یونس
ظاهرا شما خیلی از شلوغی میترسی ها ! حق دارید چون رشته هاتونو پنبه میکنه و ماهیت شما را افشا .
به حد کافی شلوغ هست یعنی دولت یازدهم خودش هی شلوغش میکنه
Iran, Islamic Republic of
شریعتمداری مچکریم!
ايماني
Iran, Islamic Republic of
بسه ديگه بذار كيهان حداقل نامش تو خاطره ها خوش بدرخشه.نطراتتو به اراي عمومي بذار تا ببيني چندتا راي داري. اميدوارم بفهمي كه اين كشور صاحب داره و دلواپسي شمارو نياز نداره.
ارشد حقوق بي سواد
اصلا همش تقصير احمدي نژاده.تا آخر دولت تدبير بخوانيد ...ت... هر بلايي سر مملكت بياد تقصير احمدي نژاده حتي قدم زدن كري با ظريف حقشه احمدي نژاد بابت پياده روي كري و ظريف بياد عذر خواهي كنه خوبه!!!!
بابا چه جنبه اي داشت احمدي نژاد با اشتباهاتش
...
مجیداعتمادی
معمولابعضی افراددرزمان عصبانیت دچار ... میشوند.وگاهی دراین حالت امنیت خودودیگران را به مخاطره می آندازند
سيد حسن مير حسيني
بله در دانشگاه آزاد نراق آنقدر آزادي نيست كه جناب استان زبان انگليسي اعلام ميكند من به مهاجراني استاد عزيزم افتخار مي كنم او كه جيره خوار آل سعود و. است ودر دامان آمريكا و همچنين علت اسيد پاشي در ايران را نبودن آزادي جنسي اعلام مكي كند من نمي دانم اين آقايان دگر چه آزادي را مي خواهند لابد همان آزادي كه استاد حقوق فرانسه در سر كلاس درس عريان مي شود تا دهن كجي به يك دختر محجبه كرده باشد ......
یوسف
عملکرد و رفتار و کردار جناب رییس جمهور آدم به یاد .......... می اندزد
United States
از این دولت...خسته شدیم چرا کسی متوجه نمیشه
United States
أين بازي جديد در باره سران فتنه در شوراي امنيت ملي برأي سرگرم كردن مردم نباشه.
گمنام
Kuwait
تا کور شود هر آنکه نتواند این سردار قلم و عمار زمانه رو نميتونه ببينه، درود خدا بر تو ای سردار
گمنام
Kuwait
تا کور شود هر آنکه نتواند این سردار قلم و عمار زمانه رو نميتونه ببينه، درود خدا بر تو ای سردار
United Kingdom
شریعتمداری در مخالفت با مذاکرات هسته ای کاملا" با اسرائیل و صهیونیستها هم جهت هست
حسین شریعتمداری مچکریم
United States
عالي بود خدا حفظش كند
به امریکا نه گفتن وزیر بار خیانت نرفتن شجاعت علی وار میخواهد شجاعتی که امام عزیز ومقام معظم رهبری نشان دادند .بی تقوائی عاقبتی جزذلت ونوکری برای امریکا این دشمن پست را ندارد .رئیس جمهور یعنی رجائی واحمدی نژاد که درمقابل هرحرکت وگنده گوئی امریکا وغرب بشدت برخوردمیکردند .لبخند زدن وحرفهای قلمبه سلمبه گفتن را همه بلد هستند .ولیکن مبارزه با ظلم وزور دلی به بزرگی وهمت والای شهیدان وره روان انها همان پا برهنه هارا لازم است .
Iran, Islamic Republic of
مثل روز روشن است که کیهان درجبهه ... . قراردارد ...
Iran, Islamic Republic of
بازهم شریعتمداری ..درود
Iran, Islamic Republic of
تدبيره ديگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
روحاني مچكريم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
خائن اعدام بايد گردد
Iran, Islamic Republic of
اين اقدامات و دفاع ها مصداق بارز فتنه است.
و قاتلوهم حتي لا تكون فتنه
چه كساني در ايران وچه كساني در خارج از كشور مخالف توافقات هسته ايي هستند و چرا؟
United States
در ایران خائنین، در خارج دشمنان
مجید
United States
ایکاش رئیس جمهور ما اینقدر ترسو نبود...
كريم
البته اين روش رييس جمهور مثل روش خودتان است در بر خورد با مخالفان
سادات
بعضی ها بدن سالم دارن متاسفانه عقل سالم ندارن
باید میگفتن خدایا به تن سالمم عقل سالم بده
Iran, Islamic Republic of
شد يكبار ايشان از عملكرد افراد غير حزبي خود انتقاد نكندايشان مثل رئيس جمهور محبوبشان خود را در همه امور كارشناس ارشد ميدانند و در باره همه چيز نظر ميدهند
بواجی
کسی از این باسوادها پیدا نمیشه جواب حاج حسین رابده؟
محمد
هیچ رئیس جمهوری به اندازه دکتر روحانی به منتقدان خودش حمله نمی کند و بر عکس در مقابل دشمنان ...!
حسن
عامل و بانی این همه اختلاس و رشوه و ... آنهایی هستند که روزنامه و سایتهایشان حامی و لیدر و بوق زن و شیپورچی آنان آقای ... بودند که منتطر مکافات اعمالشان باشند.
دوستان محترم سایت جهان نیوز لطفا" با سانسور کامنتها اینقدر باد زیر پوست این آقای شریعتمداری ندمید حذف کامنتهای انتقادی ، ایشان را به بیراهه می کشاند و فکر میکند مردم زیادی طرفدار او هستند در صورتی که خیلی از مردم آقای شریعتمداری را در داخل کشور فرد نا آگاه لجبازی میدانند که در شرایط فعلی همان حرفهای صهیونیستها را میزند و مخالف توافق هسته ای است
Iran, Islamic Republic of
شریعتمداری و احمدی نژاد با هم محشور شوند چه شود!؟
مسعود
Iran, Islamic Republic of
خود شریعتمداری یکی از کف زن های همیشه ثابت هستند مگر غیر از این است یک بار شد ایشان در جهت تقویت و حمایت تیم مذاکره کننده مطلبی بزند همش تخریب ای کاش نقد بود