سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۲
۳
حاشیه دیدار الاهلی و نفت

بازیکنان نفت سنگ باران شدند

پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۶
کد مطلب: 424889
پس از پایان بازی هواداران حاضر در ورزشگاه سنگ‌هایی را به سمت زمین پرتاب کردند و جو امنیتی را به وجود آوردند
به گزارش جهان به نقل از فارس، تیم فوتبال نفت ایران در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل الاهلی عربستان توانست به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد. نفت در دیدار رفت در تهران توانست به پیروزی یک بر صفر دست یابد و در دیدار برگشت با وجود شکست ۲ بر یک اما به علت گل زده در خانه حریف به مرحله بعدی راه یافت.

* بازیکنان نفت پس از این صعود خوشحالی زایدالوصفی در جده انجام دادند و انتقام خوشحالی عجیب عربستانی‌ها که پس از پیروزی مقابل تیم ملی ایران در آزادی انجام داده بودند را گرفتند.

* هنگامی که بازیکنان نفت درحال خوشحالی بودند علیرضا منصوریان آنها را در میانه میدان جمع کرد و به شاگردانش گوشزد کرد که برای تماشاگران حاضر در ورزشگاه عبدالله الفیصل دست بزنند و آنها نیز این کار را انجام دادند.

*پس از پایان بازی هواداران حاضر در ورزشگاه سنگ‌هایی را به سمت زمین پرتاب کردند و جو امنیتی را به وجود آوردند که باعث شد برای لحظاتی تیم نفت و همچنین همراهان از جمله مهدی تاج و منصور قنبرزاده در ورزشگاه معطل شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Iran, Islamic Republic of
وحشیا
میثم
United States
درود بر بچه های نفت
United States
ادبشون همینه...