جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

رکوردعجیب وزیر ورزش در باشگاه پرسپولیس!

سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب: 380536
وزیر ورزش همواره تاکید دارد ورزش فقط نگاه به فوتبال و استقلال یا پرسپولیس نیست.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در دولت تدبیر و امید همواره در مصاحبه هایش تاکید دارد ورزش فقط توجه به فوتبال نیست و تمرکز وزارتخانه باید معطوف به همه حوزه ها باشد. با این حال در دوران تصدی او بر وزارت ورزش، باشگاه پرسپولیس با بیشترین حد تغییرات در سطح مدیریت مواجه شده است.

دکتر گودرزی در تاریخ ۲۶ آبان ماه ۱۳۹۲ از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت. در آن زمان، محمد رویانیان مدیریت باشگاه پرسپولیس را برعهده داشت اما رویانیان در تاریخ ۲ بهمن ماه همان سال استعفا کرد و از پرسپولیس جدا شد. در تاریخ ۷ بهمن ۹۲، دومین اتفاق رخ داد و با موافقت شخصِ وزیر، علی پروین به عنوان سرپرست موقت پرسپولیس شروع به کار کرد. البته فعالیت پروین تا روز ۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ به طور انجامید و او هم مجبور به کناره گیری شد.

۸ اردیبهشت ماه، هیات مدیره جدید روی کار آمد و به شکل سوال برانگیزی اقدام به انتخاب علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل جدید کرد. قرار بود در آن روز از بین محمد دادکان و محمدرضا ساکت، یک کدام مدیرعامل شوند، حتی صحبت از مدیرعاملی محمدرضا زادمهر مطرح شد ولی به یکباره نام رحیمی، رئیس اسبق فدراسیون هندبال و مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس معرفی شد.

رحیمی نیز نتوانست با این باشگاه و مشکلات عدیده اش کنار بیاید. او که از سوی هیات مدیره دستور داشت نامه برکناری علی دایی را امضا کند، به خاطر سرپیچی از این عمل، به حکم قواعد اساسنامه باشگاه از کار، برکنار شد. تاریخ برکناری او نیز ۱۹ شهریور ماه است. درست در همان روز، بهروز منتقمی به عنوان چهارمین جابه جایی صورت گرفته در مدیریت باشگاه پرسپولیس در طول مدت وزارت دکتر گودرزی، سرپرست این باشگاه شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اشنا
United States
واقعا چه وزیری داریم که از عهده اداره یک باشگاه نمیتونه بیاد,وای وای وای به حال کل وزارتخانه!
از مجلس شورای اسلامی تقاضای ورود به حوزه های وزیران نا لایقی مثل وزیر ورزش هستیم که قول چماقهایی مثل حمید رضا سیاسی ورزش و اداره میکنه.