پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۵

مواضع پناهیان درباره فهرست جبهه متحد و آیت‌الله مهدوی‌کنی

پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب: 211236
جمله حضرت امام(ره) را درباره آیت‌الله مهدوی هیچگاه فراموش نمی‌کنیم و نیز مواضع انقلابی ایشان در طول سال‌های پس از انقلاب، ایشان را به نقطه اتکاء قابل اعتمادی تبدیل کرده است.
مواضع پناهیان درباره فهرست جبهه متحد و آیت‌الله مهدوی‌کنی
به گزارش جهان، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در گفتگوهای اخیر خود با خبرگزاریها و پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان مواضع محکم و روشنی را در مورد فهرست جبهه متحد و آیت الله مهدوی کنی، ابراز داشته که به بخشی از آن اشاره می شود:
- با سوءاستفاده ضدانقلاب و جریانهای انحرافی همۀ انقلابیون اختلاف‌ها را کنار بگذارند و با اغماض به وحدت روی بیاورند

- نبايد دايره اصولگرايي را تنگ كنيم و گاهي از اوقات به گونه‌اي قضاوت كنيم كه برخي از افراد مورد قبول هم خارج از اين دايره بمانند

- جبهه متحد اصول‌گرایان معتقد است باید ضمن ایستادگی بر اصول تا آنجا که جا دارد دايره اصول‌گرایی را گسترده‌تر شود

- اصولگرايان به جاي اينكه به تخريب و تضعيف همديگر بپردازند بايد به تبيين مباني و مواضع خودشان براي مردم اقدام بكنند

- آیت الله مهدوی فقط به دليل احساس تكليف و خلائي كه در جبهۀ اصولگرايي احساس مي‌كردند وارد ميدان انتخابات شدند

- برخی دوست دارند فضاي انتخاب از رقابت برادرانه و مؤدبانه به يك فضاي تخريبي تبدیل شود تا خودشان بتوانند سوء استفاده کنند

- جریان‌های ناصالح فقط با تخریب، کار خودشان را پیش می‌برند

- اگر اصولگرايان به قدر كافي روشنگري كنند و حرمت يكديگر را هم حفظ كنند، مردم با آرامش بهتري انتخاب مي‌كنند

- مراقب افرادي باشیم که در خارج از دايره اصولگرايي نشسته‌اند و به تخريب‌ها در بين اصولگرايان دامن مي‌زنند مراقبت كنيم كه آنها آتش بيار معركه نباشند

- راه تحقق آرمان ها از ميان واقعيت ها است و نحوه برخورد با واقعيت هاست كه تعيين مي‌كند چه برنامه‌اي براي تحقق آرمان ها داشته باشيم

- اگر نخواهیم واقعيت ها را ببينيم آرمان‌گرایی‌مان به ضد آرمان‌گرايي تبدل خواهد شد

- جمله حضرت امام(ره) را درباره آیت‌الله مهدوی هیچگاه فراموش نمی‌کنیم و همچنین حضور ایشان در رأس یک مجموعه علمی ارزشمند مانند دانشگاه امام صادق(ع) و نیز مواضع انقلابی ایشان در طول سال‌های پس از انقلاب، ایشان را به نقطه اتکاء قابل اعتمادی تبدیل کرده است.

- از فداکاری‌های آیت‌الله مهدوی‌کنی که وارد میدان شده‌اند، تشکر ویژه‌ای دارم. وظیفه ماست که حرمت آیت‌الله مهدوی کنی را به‌عنوان نماد انقلاب اسلامی حفظ کنیم.

- خوشبختانه در حال حاضر حضرت آیت الله مهدوی کنی وارد صحنه شده اند و حقیقتا زحمات زیادی را برای وحدت اصولگرایان انجام داده اند، ایشان با قصد خیر وارد صحنه شده اند، ما می دانیم که آیت الله مهدوی کنی دنبال بازی های سیاسی نیست. ما در انتخابات به علمایی همچون آیت الله مهدوی کنی باید اعتماد کنیم.

- آیت الله مهدوی کنی وقتی متوجه شدند که شاید در بین نیروهای حزب الله و اصولگرایان اختلافی به وجود بیاید به صحنه آمدند و فداکاری کردند.

- من باید از جبهه متحد اصولگرایان تشکر کنم که این افراد ساده لوح را از لیست خود حذف کرد، واقعا این اقدام جای تقدیر و تشکر دارد، جبهه متحد حقیقتا از بصیرت مثال زدنی که رهبری فرمودند برخوردار است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احسنت به حافظه پناهیان که جمله امام درباره آقای مهدوی را فراموش نکرده اما جمله های امام در باره موسوی - هاشمی و...را به یاد نمی آورد.
Iran, Islamic Republic of
آقای پناهیان کارش درسته دوست عزیز لا اقل تاامروز که اینطور بوده. در ضمن نباید جملات امام درباره موسوی و هاشمی یادشون بیاد چون نیازی نیست . موسوی با بی محلی و هاشمی با کم محلی به آرمانهای امام نشون دادن که همونطور که ملاک طبق فرموده امام حال افراده، نباید اون حرفهای پیشین رو براشون لحاظ کرد
United States
با عرض سلام
از آقای پناهیان انتظار نداشتم
ملاك حال فعلي افراد است
یعنی چه انتظار نداشتم، درست میگه دیگه. ضمنا شما نمی خواد به آقای پناهیان بگید ملاک حال افراد است، خودشون میدونن مطمئناً