جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

ناامیدی صندوق جهانی پول از بهبود وضع‌یونان

پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب: 431232
«کریستین لاگارد» مدیر عامل صندوق بین المللی پول بر لزوم ایجاد اصلاحات در اقتصاد یونان پیش از تمدید مهلت بازپرداخت بدهی های این کشور تأکید کرد و دادن مهلت بيشتر به يونان را بي فايده دانست.
به گزارش جهان، مهر به نقل از رویترز خبر داد، مدیر عامل صندوق بین المللی پول بر لزوم ایجاد اصلاحات در اقتصاد یونان پیش از تمدید مهلت بازپرداخت بدهی های این کشور تأکید کرد.

«کریستین لاگارد» در مصاحبه خود با خبرگزاری رویترز و در پاسخ به سوالی درباره تقدم و تأخر تمدید مهلت بازپرداخت و اصلاحات در اقتصاد یونان گفت: با توجه به شرایط کنونی که ما در آن قرار گرفته ایم، تسریع اصلاحات اقتصادی در یونان باید پیش از تمدید مهلت بازپرداخت بدهی های این کشور انجام شود.

وی تأکید کرد که مشکل یونان با تمدید مهلت بازپرداخت وام هایش حل نخواهد شد، چون این کشور اکنون با مشکلات ریشه ای اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند.

گفتنی است به پیشنهاد «آلکسیس سیپراس» نخست وزیر یونان قرار است در پنجم ماه جاری (یکشنبه آینده) مردم یونان با شرکت در یک همه پرسی در مورد وضعیت آتی کشورشان تصمیم بگیرند. نخست‌وزیر یونان خواستار آن شده که مردم در همه پرسی به سیاست های ریاضتی رأی نه بدهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *