پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۴

سلفی چند سردار کنار هم+عکس

دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 431836
در ادامه شاهد چهره های جالب و خندان سه چهره سرشناس کشورمان در یک سلفی دسته جمعی خواهیم بود.
به گزارش جهان، محمد مهدی همت فرزند شهید ابراهیم همت در صفحه اینستاگرام خود عکسی سلفی از خود و چند تن دیگر منتشر کرده که در این قاب اینستاگرام، تصویر دو چهره سرشناس کشور توجه ما را به خود جلب کرد.

در این تصویر شاهد سه چهره متفاوت و خندان از سردار محمد علی جعفری و محسن رضایی و سردار دهقان هستیم:


سردار محمد علی جعفری ملقب به «عزیز» فرمانده سپاه پاسداران است. از نظر تحصیلات جعفری در بازگشت از جبهه در سال ۷۱ موفق به اخذ لیسانس در رشته معماری شد و در طول سالهای اخیر دوره کارشناسی ارشد فرماندهی دانشگاه امام حسین را به پایان رسانده‌است.

محسن رضائی میرقائد فرماندهٔ اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

رضایی در ابتدای پیروزی انقلاب از افراد پایه‌گذار سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی بود و پس از آن در سال ۱۳۵۹ با حکم امام خمینی به فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزیده شد و به مدت شانزده سال فرماندهی این نهاد را بر عهده داشت.

در سال ۱۳۷۶ و پس از استعفا از فرماندهی سپاه، با حکم امام خامنه‌ای به عنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شد. محسن رضایی در تاریخ ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ با حفظ سمت و در جهت تدریس و انتقال تجربیات نظامی‌اش به دانشجویان دانشگاه امام حسین، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازگشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فراز
فقط سردار جعفری
سید هادی
Iran, Islamic Republic of
با حکم روح الله خمینی؟
امام خمینی یا ...؟
حبیب الله
در تصویر سردار حاج حسین همدانی
و
بازوی پرتوان حاج قاسم سردار حاج اسماعیل قآنی هم دیده میشوند
VPN قانونیه؟