پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۷

رونق سالن مسابقات کیش با حضور دختران بی حجاب

يکشنبه ۱ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 77513
جزیره کیش در حالی میزبان رقابت های تکواندو نوجوانان آسيا است که دختران تکواندوکار خارجي در کنار تکواندوکاران مرد ، بدون روسري در سالن حضور پیدامی کنند .

به گزارش جهان ، در رقابت هاي دیروز در سالن چند منظوره المپيک کيش همه دختران ورزشکار خارجي بدون روسري ، بصورت مختلط در سکوي تماشاگران کنار ورزشکاران مرد حضور داشتند . 

این درحالی بود که ماموران حاضردر سالن هيچ گونه واکنشي درخصوص بي حجابي دختران خارجي از خود نشان ندادند و تماشاگر صحنه ها بودند .
 
ضعف دراطلاع رسانی و نداشتن تابلو باعث گردیده بود تا با وجود دو سرويس بهداشتي ، ورزشکاران بصورت مختلط به اين سرويس ها مراجعه کنند . 

پنجمين دوره مسابقات تکواندو نوجوانان آسيا با حضور  171 ورزشکار دختر و پسر در 16 تيم آسيايي از قطر ، اردن ، ازبکستان ، چين تايپه ، هند ، لبنان ، چين ، ژاپن ، افغانستان ، پاکستان ، کويت ، عراق ، کره جنوبي ، تايلند و ايران  در حال برگزاری است . 

گفتنی است با وجود این نابسامانی ها، دختران ورزشکار و تماشاگران ايراني حاضر در اين مسابقات با رعايت حجاب خود ، مروج پوشش اسلامي ، ايراني در محيط هاي ورزشي هستند
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
در قوانین اسلامی رعایت حجاب برای غیر مسلمانان واجب نیست.
Belgium
خب که چی؟
Iran, Islamic Republic of
اما اگر لزوم حجاب جز قوانین عمومی یک کشور اسلامی باشد، میهمانان خارجی و غیر مسلمانان موظف به رعایت حجاب هستند.
Iran, Islamic Republic of
از اولشم اگه میخواستن کیش رو قطب گردشگری کنن باید حداقل حجاب رو آزاد میکردن. ایول احمدی نژاد که گیر نمیده.
Iran, Islamic Republic of
درست است وجوب مربوط به مسلمانان است.اما در كشور اسلامي رعايت حجاب براي غير مسلمانان هم لازم است.
United Kingdom
خاک بر سر هرزگی و کوچکی شخصیت بعضی از افراد در بخش ورزش کشور و در بخشهای دیگر. غیر مسلمانان موظف به رعایت اصول و پیمانها در جامعه اسلامی هستند وگرنه حتی جانشان نیز محترم نیست. واقعا این نادانها که نظر دادند که حجاب برای غیر مسلمانها واجب نیست، نمی فهمند که مسئله این نیست بلکه رعایت اصول حاکم بر جامعه ایست که در آن اجازه حضور پیدا کرده اند و نیز تأثیر حضور بی حجاب این افراد در جامعه اسلامی است. اصلا بحشی از فلسفه وجوب حجاب آسیبهایی است که حضور بی حجاب یک زن، فارغ از عقیده او، بر کل فضای جامعه(هم مرد و هم زن) و نیز بالاخص بر مردها دارد. خدایا جهالت و نادانی و کمی بصیرت مشکل اصلی جوامع اسلامی است، به ما کمی بصیرت عنایت فرما.
Iran, Islamic Republic of
وقتی کشتی گیر به اصطلاح پیشکسوت ما درهتل ترکیه مزاحمت برای ناموس مردم ایجاد می کنه ومسئولان هیچ عکس العملی نشون نمی دهند باید شاهد این مسائل هم باشیم