چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۲۴

روایت تکان‌دهنده بازیگر زن از فساد در سینما

سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 215836
پرستو صالحی، از بازیگران سینما، تئا‌تر و تلویزیون پاسخ غیراخلاقی یک تهیه کننده سینما به درخواست کاری‌اش را در صفحه فیس بوک خود افشا کرده است.

به گزارش جهان، خانم صالحی که بیشتر با سریال طنز "زیر آسمان شهر" شناخته می شود، در سخنانی تامل برانگیز نوشته است:

 «اگه نگم دق می‌کنم!!!

همش می‌گن چرا کم کاری؟ چرا نیستی؟ چرا مثله سابق پر کار نیستی؟ چرا؟ چرا؟ چرا؟

من چه می‌دونم!

کدوم بازیگریه که دلش نخواد بازی کنه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد تو کارهای خوب ظاهر بشه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد با آدم‌های حرفه‌ای و درست درمون کار کنه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد دیده بشه؟»

پرستو صالحی در ادامه نوشته است: «دور از جون تهیه کنندگان و کارگردانان و هنرمندان فرهیخته کشورم که هممون می‌دونیم چه کسانی هستند و چه کسانی نیستند و فقط ادعا و اداشو دارن، به یک تهیه کننده سر‌شناسی از سره درد دل گفتم: دلم یه کار طولانی می‌خواد گفت: اونی‌ام که بهت کار طولانی بده ح.. طولانی می‌خواد، به قول مرحوم شکیبایی: وای...

ولی من هنوز ایمان دارم که تو هنر مقدس هفتم، هستند انسان‌هایی که بی‌درخواست و نیاز و... فقط و فقط به کارشون فکر می‌کنن و بس و متاسفم از وجود کسانی که هنر پاک آریایی را رو با ناحیه ۱۰قدیم تهران اشتباه گرفتن...»


در سال های اخیر اعتراضات زیادی به فساد موجود در دل سینما شده و جنجال های زیادی به پا شده است که در این باره نام بازیگرانی همچون گلشیفته فراهانی و ف.م.آریا چندین بار مطرح شده است.

پرستو صالحی که متولد نهم آبان ماه ۱۳۵۶ است، اولين فعاليتش در حرفه ي تئاتر با نام نغمه هاي خورشيد است و بعد از اين کار در سريالي با نام محاکمه بازي کرده که يک کار تاريخي به کارگرداني حسن هدايت و بعد از آن در سه فيلم نود دقيقه اي که توسط سيما فيلم ساخته شده با نام هاي يک روز طولاني آبي و بعد از آن در سريال هاي عشق سالهاي جنگ در کنار فرها جم ،تب ، مهر پنهان، همسفر، اين زميني ها، چشم هايش و در سري دوم زير آسمان شهر ايفاي نقش کرده . در فيلم سينمايي خانه اي بر روي آپ هم بازی کوتاهی ارائه کرده است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا قبول کنه. یک بار استاد محمد علی کشاورز توصیه جدی کرده بود که جوانان قید حضور در سینما رو بزنند خصوصا دختران مجرد.
به قول مرحوم شکیبایی: وای...
United States
خوب خواهر عزیز با این سر و وضعی که شما بازیگرا دارید کسی جز به ارضای هوای نفسش با شماها فکر نمی کنه. همه تقصیر متوجه اون اراذل نیست شماها هم بی تقصیر نیستید به قول قدیمیا حرمت امامزاده رو متولیش نگه میداره
Russian Federation
آقا من اگر جای این دولت بودم تا درمان درد و بر طرف شدن این فساد که گریبانگیر سینما است سینما و کلیه هنر های نمایشی رو تعطیل میکردم
Iran, Islamic Republic of
حالا كساني كه به كارگردان يوسف پيامبر فحش مي دادن برن بميرن
Iran, Islamic Republic of
دليل نميشه كه. از اين جور حرفها و فسادها همه جا هست. مسخره است كه خودمونو گول بزنيم و مدام به سينما انگ بچسبونيم. توي ادارات دولتي، توي شركت هاي خصوصي، توي مغازه ها و پاساژها و توي همه جا. اگه سيستم نظارتتون رو توي جاهاي ديگه هم فعال كنيد متوجه اين فساد در گوشه گوشه جامعه ميشين. اين يه موضوع رايجه و اصلا محدود به سينما نيست.
فساد در سیاست مداران بیشتر است یا بازیگران سینما؟
Iran, Islamic Republic of
از تیپشون مشخصه که خیلی پابند ارزشها هستن
Iran, Islamic Republic of
ميشه اونايي كه به آقاي سلحشور بد و بيراه مي گفتن در مورد اين اظهارات خانم صالحي نظرشان را بفرمايند؟
United States
بعضی دوستان متاسفانه سفسطه می کنن. درسته که فساد منحصر در جامعه هنری نیست و در جامعه سیاسی و فرهنگی و اقتصادی هم فساد داریم اما بحث اینجاست که جامعه هنری رو با چی مقایسه می کنیم. جامعه هنری چند پله بالاتراز کف جامعه هست و این طور مسائل در اون باعث سرشکستگی این جامعه میشه. بعدشم وقتی سر درددل اغلب بانوان سینما باز میشه و از این مسائل و نوع نگاه دست‌اندکاران هنرسینما به زنان فعال این عرصه ناراضی هستن چطور می تونیم به این جامعه شک نکنیم؟! چند وقت پیش هم شبیه این حرفها رو خانم آسایش زدن منتها با دز پایین تر.
Iran, Islamic Republic of
تیپ فرد دیگه از ارزشمداریش حکایت نمی کنه!!!!
تو که این حرفو می زنی خودت ارزشمدار نیستی!!!!
کاش این سینما اصلاح می شد. این روشنفکرنماهای مکدرالفکر این هستن! همینا که ادعاشون گوش فلک رو کر کرده.
Iran, Islamic Republic of
كي ميتونه اين اهل سينما رو از بدنه سيستم سينما جدا كنه ؟؟؟؟؟
خاتمي؟ (خودش استارت فساد اخلاقي مملكت رو زده )
احمدي نژاد ببخشيد مشايي ؟(اصلا درباره اش فكر نكنيد )
رفسنجاني ؟!
روح پدرت شاد سلحشور.
Iran, Islamic Republic of
امروزه بعید می دونم کسی پیدا بشه که از شنیدن این نوع اظهارات تکون بخوره. پای صحبت مشاهدات شخصی برخی فعالان فرهنگی که بشینید خیلی چیزا دستگیرتون میشه. بازم به غیرت این خانم که برای فرار از این دست ادمها کم کاری یا بیکاری رو ترجیح داده به کار کردن.
United States
کجایی حاج فرج الله سلحشور، که ببینی چطور حرفهایت یکی یکی استناد پیدا می کند؟
Iran, Islamic Republic of
اگر قانون و حريم خصوصي و احترام به شخصيت افراد و ...درست اجرا مي شد اين مشكلات كم مي شد البته اگر بازيگران با 7 قلم آرايش مردان رو تحريك نمي كردند هم كمتر اين موارد رو داشتيم
Iran, Islamic Republic of
چرا اين خانم به خودش نميگه كه چرا اونائي كه خواستار هنراوهستند سراغش نمي آيند وكساني به اوپيشنهادميدهند كه فاسدند آخه پرستوخانم كليپ برخی سکنات شمادربازار موجود است مراجعه كنيد علتش راميفهميد كارگردانها وتهيه كننده ها طبق شخصيتشان ميدانند سمت چه كساني بروند
قابل توجه بانوان سینمایی که خاطرشان به خاطرحرفهای واقعی آقای سلحشور مکدرشده وبیانیه داده وانواع توهین هارابه این بنده خدا نثارکردند.
Iran, Islamic Republic of
از قدیم سینما و این رشته های هنر در ایران همینطور بوده و این هم برمیگرده به فرهنگ ما ایرانیها که در همه چیز افراط و تفریط داریم .بیایید از همینجا و از خودمون شروع کنیم حرف این سرکار خانم فقط به فقط بر میگرده به عده قلیلی از کارگردانها و تهیه کننده ها نه همه آنها پس جمع بندی کل سینما ودر تمام مشاغ لدیگر غیر سینما هم این معظل هست پس با نگرش و دید اجتماعی باز به این مسئله و معظل اجتماعی فکر کنیم و راه چاره برای تمام صنف و مشاغل پیدا کنیم .
Iran, Islamic Republic of
از قدیم سینما و این رشته های هنر در ایران همینطور بوده و این هم برمیگرده به فرهنگ ما ایرانیها که در همه چیز افراط و تفریط داریم .بیایید از همینجا و از خودمون شروع کنیم حرف این سرکار خانم فقط به فقط بر میگرده به عده قلیلی از کارگردانها و تهیه کننده ها نه همه آنها پس جمع بندی کل سینما ودر تمام مشاغل دیگر غیر سینما هم این معظل هست پس با نگرش و دید اجتماعی باز به این مسئله و معظل اجتماعی فکر کنیم و راه چاره برای تمام صنف و مشاغل پیدا کنیم .
Iran, Islamic Republic of
آقاي سلحشور عزير بهتر بود بجاي گير دادن به بانوان محترم سينماي ايران به سراغ آقايان محترم‌تر سينماي ايران مي‌رفتند
متاسفانه وضعیت بسیار بدی در بعضی بخشهای سینما وجود دارد که این لکه های سیاه باعث آبروریزی برای سایر سینمائی ها خواهد بود و مطمئناَ آنچه البته به جائی نرسد فریاد است لیکن نمی خواهم به این خانم تهمت و افترا بزنم ولی در آن حد که عیان است چه حاجت به بیان است. عکس های بسیار نامناسب از این خانم در اینترنت و در صفحه فیس بوک خودشون کم نیست و بعد از نشر این مطلب که شما انعکاس دادید، اصل مطلب و از روی صفحه حذف کرده و مطلبی دال بر مبرا بودن اساتید از این اتهامات منتشر کرده و نام بعضی از افراد را همراه نام اساتید نوشته اند که متاسفانه َ نام همین خانم ف.م.آ و ... را به غلط همراه نام دیگران بیان کرده.
مردانی که با 7 قلم ارایش تحریک شوند باید به فکر درمان روان خودشان باشند و دیگر اینکه این خانم قطعا" مجردند و این سو بهره وریها نیز مختص جامعه بیمار ایرانی است.
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای اونیکه جامعه ایرانی رو بیمار قلمداد کرده. اگر کمی منطق داشتید به زمینه بدی که رفتارهای امثال بازیگران در جامعه درست می کنه واقف می بودید. به نظر شما اگر کسی اموالشو در معرض دسترسی عموم بذاره بعد چیزی ازش کم بشه اون بیماره یا دیگران؟! ادمی که با 7 قلم ارایش میاد توخیابون با زبون بی زبونی میگه که او جز یک ابزار برای هوای نفس دیگران نیست. به قول قدیمیا گوش رو میذارن جلو گربه میگن دست نزن
Iran, Islamic Republic of
به اون دوست عزيزي كه در مورد ظاهر اين خانوم نظر دادند عرض مي كنم:
منم وقتي خبر رو خوندم به همين مطلب فكر كردم كه چرا اين خانوم تصاويري بيش از حد آرايش كرده،و بيش از اون لباس هايي جلب كننده دارن(لا اقل تو نت).
اما بعد به خودم گفتم كه من ديدم آدمايي رو كه واقعا نمي دونستن اين پوشش و ظاهر چقدر بده و اگه خودم تو شرائط زندگي و تربيتي اونا بودم ،شايد مثل اونا مي شدم.
كاش اين خواهرمون هم به درددل اين داداش كوچيكش كه 7 سال ازش كوچيكتره گوش بده و با چهره اي آراسته تر،به ياد خدا،جلو دوربين عكاسي و فيلم برداري ظاهر بشه.