پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱
واکنش سرمربی تیم ملی به صحبت‌های سیاسی، اقتصادی و ورزشی اسلامیان

کی‌روش:تیم‌ملی ایران لایق بهترین‌هاست

چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۵۰
کد مطلب: 425833
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از حضور نایب‌ رئیس فدراسیون فوتبال در تمرین تیم ملی تشکر کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، کارلوس کی‌روش پس از اینکه محمود اسلامیان در تمرین امروز (سه‌شنبه) برای بازیکنان و کادرفنی تیم ملی صحبت کرد، با تشکر از او گفت: از طرف خودم و بازیکنان به خاطر حضور شما و جملاتی که به کار بردید تشکر می‌کنم و حالا که شما یک ماموریت جدی در فدراسیون فوتبال و تیم ملی دارید برای شما آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: بعد از زحماتی که شما در ۸ سال جنگ تحمیلی و عرصه اقتصادی ایران داشتید، امیدوارم اکنون هم بتوانید با تدابیری که می‌اندیشید بهترین شرایط را ایجاد کنید تا این بازیکنان بتوانند در زمین بهترین عملکرد را داشته باشند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به بازیکنانش گفت: تک‌تک این بازیکنان نشان دادند با نوع نگرش و رفتاری که دارند، مستحق بهترین‌ها هستند که باید برای آنها بهترین زحمت‌ها کشیده شود و از آنها حمایت کنیم، حتی فراتر از این بازیکنان، هواداران و ملت ایران هستند که ثابت کردند به فوتبال عشق زیادی دارند. هواداران فوتبال ایران لیاقت این را دارند که بهترین‌ها را تجربه کنند و ما باید دست به دست هم دهیم تا چنین شرایطی برای آنها فراهم شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


SAABER
ahsant va marhabaa o dar panaah nor hagh moghdas shaad o salaamat o piroz o movayad baashid .....