سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

اعتراض سایپا به فحاشی هواداران پرسپولیس

دوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب: 419731
مدیر رسانه‌ای باشگاه سایپا گفت: ۹۰ دقیقه زیر هجوم توهین‌ها و ناسزاهای تماشاگرنماهای منتسب به پرسپولیس بودیم.
به گزارش جهان به نقل از سایت باشگاه سایپا، فربد بقایی گفت: با وجود اینکه میزبانی هفته بیست و هفتم لیگ از آن سایپایی‌ها بود، شرایط برگزاری مسابقه برای نارنجی پوشان مقابل پرسپولیس اصلا مناسب نبود و بازیکنان سایپا ۹۰ دقیقه در وضعیت بسیار نا متعارفی به مصاف میهمان خود رفتند.
فربد بقایی، مدیر رسانه ای تیم فوتبال سایپا البرز ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: به رغم اینکه در جلسه شب قبل بازی مقرر شده بود که برای هر دو تیم اسکورت در نظر گرفته و امنیت محیطی و اطراف ورزشگاه با همکاری یگان ویژه انتظامی تامین و تدابیر لازم در نظر گرفته شود، جایگاه پشت نیمکت.به تماشاگرنماهای منتسب به پرسپولیس داده شد تا تیم سایپا البرز و خصوصا میلاد میداوودی ۹۰ دقیقه زیر توهین و ناسزاهای رکیکی که از پشت نیمکت به وضوح به گوش می‌رسید، مقابل پرسپولیس به میدان برود.

مدیررسانه‌ای تیم فوتبال سایپا ادامه داد: این واضح و مبرهن است که کادر فنی و بازیکنانی که مشغول به گرم کردن هستند، در زمان برگزاری مسابقه نیاز به تمرکز کافی و وافی دارند اما فحاشی‌ها و تحریک‌های تماشاگرنماهای پشت نیمکت این فرصت را از بازیکنان و کادر فنی سایپا سلب کرد. البته ماجرا به همین‌ها ختم نشد و آنها در نهایت با پرتاب سنگ و اشیاء، نارنجی پوشان را مورد بی‌مهری قرار دادند.

بقایی افزود: این تازه زمان مسابقه بود و اصل ماجرا بعد از سوت پایان این دیدار اتفاق افتاد. میلاد میداوودی که از لحظه حضورش مورد فحاشی و توهین تماشاگرنماها پرسپولیس قرار گرفته بود بیش از ۱۰ دقیقه منتظر آرام شدن جو و متفرق شدن افراد حاضر در استادیوم شد اما متاسفانه نیروی انتظامی در تسهیل این روند اهتمام جدی نکرد و در نهایت مجبور شدیم در هجمه بی‌نزاکتی و بی‌ادبی تماشاگرنما جایگاه را ترک کنیم که این اتفاق به ادامه توهین‌ها و در نهایت عکس العمل طبیعی بازیکن منجر شد.

بقایی با اشاره به اینکه عوامل برگزاری مسابقه به تعهدات خود پایبند نبودند گفت: قرار بود قبل از بازی مسئولین برگزاری مسابقه از استادیوم انقلاب کرج بازدید میدانی داشته باشند تا اشیاء اضافی جمع آوری شود اما در روز مسابقه دیدیم که تماشاگرنماها با پرتاب سنگ ما را بدرقه کردند و من سنگ‌هایی که به سمت‌مان پرتاب شده بود را به آقای سلیمانی ناظر بازی ارایه دادم.

وی تصریح کرد: زمان سوار شدن به اتوبوس و خروج از ورزشگاه انقلاب با وجودی اینکه طبق صورت جلسه نشست شب قبل از بازی مقرر شده بود برای اتوبوس سایپا اسکورت در نظر گرفته شود بیش از ده‌ها نفر به اتوبوس سایپا یورش بردند و به وسیله نقلیه باشگاه خسارت وارد کردند. نکته جالب اینجاست که سایپا به اصطلاح در شهر خودش مقابل پرسپولیس به میدان رفته بود و واقعا خنده دار است که ما در شهر خودمان که اصلا نباید نیازی به اسکورت باشد، این گونه مورد حمله تماشاگران قرار بگیریم.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سایپا البرز در خاتمه خاطر نشان کرد: البته اتوبوس تیم سایپا را در هتل انقلاب کرج متوقف کردیم و طی تماس تلفنی از مسئولین خواستیم تا با در نظر گرفتن. اسکورت تا خروجی کرج تیم سایپا را همراهی کنند که این اتفاق نیز به وقوع نپیوست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *