چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

تصادف زنجیره ای در بزرگراه بسیج مشهد

چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 437038
برخورد زنجیره ای ۳ دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه موتور سیکلت در نخستین دقایق بامداد امروز ر بزرگراه بسیج منجر به مجروحیت دو تن از شهروندان مشهدی شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در نخستین دقایق بامداد امروز بی توجهی به علائم رانندگی و احتیاطی موجب ایجاد تصادف زنجیره ای در بزرگراه بسیج مشهد شد.

انسداد بزرگراه بسیج و همچنین مجروحیت دو تن از شهروندان بر اثر این حادثه و احتمال آتش سوزی بر اثر برخورد خودرو ها موجب شد تا آتش نشانان مشهدی برای امداد رسانی و جلوگیری از هر گونه حریق احتمالی وارد عمل شوند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در تشریح این حادثه بامداد امروز به خبرنگاران گفت: این حادثه در مقابل ایستگاه شماره ۲۰ آتش‌نشانی مشهد رخ داد که با وقوع حادثه در کمترین زمان گروه های امدادی عملیات پیشگیری از حریق را در محل حادثه آغاز کردند.

حسین خاکپور بیان کرد: در این سانحه یک دستگاه موتور سیکلت و سه دستگاه خودروی سواری پراید، پژو پارس و پژو ۴۰۵ با هم برخورد کردند که بر اثر ان دو سرنشین خودرو پراید مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
متاسفانه رانندگان مشهدی زیگزاگ میرانند وعامل بیشتر تصادفات خودشان هستند. چرا بین خطوط نمیرانند. بایستی فرهنگ سازی شود.