پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

حمایت از «خیریه همت» در همایش بین‌‌المللی

چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب: 282030
هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت واقتصاد الکترونیکی حامی «انجمن خیریه همت جوانان» شد.
به گزارش جهان، با توجه به عملکرد موفق دوساله انجمن خیریه همت جوانان درکمک به اقشار محروم وکم درآمد که با رویکرد مساله محوری مددجو، فراخوان اینترنتی، جمع آوری و جذب مشارکت کاربران فضای مجازی اجرا و دنبال می شود؛ این تصمیم از سوی مدیران همایش هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت واقتصاد الکترونیکی، اتخاذ شده است.
 
فعالیت وب سایت این انجمن خیریه از آنجا مورد حمایت ویژه دبیرخانه همایش بین المللی تجارت واقتصاد الکترونیکی قرارگرفته است، که این انجمن خیریه در فضای سایبری امکان تجارت الکترونیکی، نه ازنگاه بهره و سود مادی بلکه ازنگاه اخروی ومعنوی وسهولت در پرداخت صدقات، رد مظالم و خمس و… را برای کاربران فضای مجازی که بیشتر از اقشار دیگر با اینترنت و فضای مجازی در ارتباط هستند فراهم کرده است.
 
لازم به ذکر است که هفتمین همایش بزرگ ملی تجارت و اقتصاد الکترونیکی شامل شش همایش تخصصی و یک همایش ملی – بین المللی است که با حضور مقامات عالی کشور، مدیران و متخصصین از بخش‏های دولتی و خصوصی، میهمانان و مدعوین خارج از کشور در تاریخ ۲۹-۳۰-۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ در محل برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *