سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۵
کار ویژه «شرمن، برنز و سالیوان» در فرآیند مذاکرات چیست؟

نقش مثلث یهودی در توقف پیشرفت مذاکرات

يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 392632
حال و هوای مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و ۵+۱ به مانند مسقط طی چند روز اخیر هم در وین چنگی به دل نزده و شواهد نشان از آن دارد که پیشرفتی حاصل نشده است.
نقش مثلث یهودی در توقف پیشرفت مذاکرات
سرويس سياسي جهان نيوز - محمد قادری: اخبار رسیده از نشست های کارشناسی حاکی از آن است که با وجود ارائه ایده های متفاوت و راه حل های بسیار از سوی تیم ایرانی، معضل اصلی عدم جمع بندی مباحث به ویژه از سوی طرف آمریکایی، عناد مثلث یهودی تیم آمریکایی یعنی «وندی شرمن، ویلیام بیل برنز و جک سالیوان» است که به دلیل گرایشات تند ضد ایرانی و صهیونیستی نه تنها تاکنون هیچگونه پیشنهاد منطقی و قابل بحثی را طرح نکرده که با بهانه گیری های متفاوت از به ثمر نشستن پیشنهادات ایران جلوگیری می کنند.

بنابر این گزارش، این نوع رفتار و جهت گیری های تند در حالی از سوی سه عضو اصلی تیم آمریکا در مذاکرات صورت می گیرد که پیاده نظام رسانه ای غرب دائما در پی مقصر جلوه دادن ایران در عدم پیشرفت مذاکرات بوده و دائما با امتشار اخبار دروغ مدعی اراده پیشنهادات جدید از سوی آمریکا هستند تا بلکه از این رهگذر هزینه های هرگونه عدم توافقی را به گردن جمههوری اسلامی ایران بیاندازند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا همه یهودی هارو لعنت کنه
United States
ولی به کوری چش اینا مذاکرات به نفع ما ایرانی ها تموئم میشه
دلواپسان داخلی هم نگران پیشرفت مذاکرات هستند.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
دلواپسان داخلی نگران بر باد دادن دستاوردهای شهدای هسته ای هستن. پس برو به جهنم
حسینی
Iran, Islamic Republic of
اینان عددی نیستند اگر ما در در راستای رضای خدا باشیم