جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
با حکم وزیر جهاد کشاورزی انجام شد

۲ انتصاب در وزارت جهاد کشاورزی

سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 372733
با حکم وزیر جهاد کشاورزی دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در وزارت جهاد کشاورزی و نیز سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین منصوب شدند.
به گزارش جهان به نقل از وزارت جهاد کشاورزی با حکم محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد.

طی حکمی از سوی محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، شاهرخ رمضان نژاد، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، به عنوان دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: مقتضی است با بهره گیری از مشارکت و همکاری تمامی واحدهای ستادی و استانی، ضمن برگزاری جلسات ستاد در وزارتخانه، ترتیبی اتخاذ کنید تا دستاوردهای بخش کشاورزی در اولین سال استقرار دولت تدبیر و امید به نحو شایسته به استحضار مردم شریف ایران برسد.

*سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین منصوب شد

در حکم دیگری از سوی محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، کوروش کشاورز محمدیان به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین منصوب شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *