پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

سوابق صادق محصولی

يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب: 74633
ايرنا: صادق محصولي متولد 1338 در اروميه است که ليسانس مهندسي عمران و فوق ليسانس مديريت بازرگاني دارد. وي همکاري با جهاد سازندگي، فرماندار شهرستان اروميه، معاون استانداري آذربايجان غربي، فرماندهي سپاه پاسداران منطقه 5 (آذربايجان شرقي و غربي )، مسئول تحقيق و بازرسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و فرمانده لشگر 6 ويژه، معاون طرح و برنامه وزارت دفاع، مجري پروژه هاي مختلف عمراني و صنعتي، دبير شوراي مشورتي مجمع تشخيص مصلحت نظام (در دبيرخانه مجمع تشخيص) و تدريس در دانشگاه علم و صنعت را در کارنامه خود دارد.
از سوابق علمي و پژوهشي محصولي مي توان به تاليف کتاب مديريت طرح هاي عمراني، تدريس دروس مديريتي و عمراني و مهندسي سيستم ها در دانشگاه علم و صنعت، مجري پروژه هاي مختلف تحقيقاتي مانند امکان سنجي جهاد خانه سازي ( در 6 مجلد) و بهينه سازي ساخت و ساز مدارس کشور (در 13 مجلد) اشاره کرد.
محصولي از ابتداي آغاز به کار دولت نهم به عنوان مشاور ارشد رئيس جمهوري فعاليت مي کرد و سال گذشته نيز پس از استيضاح علي کردان و تغيير وي، به عنوان وزير پيشنهادي کشور به مجلس معرفي شد و توانست راي اکثريت مجلس را جلب نمايد.
برگزاري انتخابات با شکوه دهم رياست جمهوري که نوعي نصاب شکني از حيث مشارکت مردمي در انتخابات هاي رياست جمهوري بود، از نقاط مثبت کارنامه عملکرد وي در دوره 10 ماهه تصدي مسووليت وزارت کشور است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *