سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۵
۳

اعدام جاسوس‌های‌اسرائیل درغزه+تصاویر

شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۱۲
کد مطلب: 376432
با اعدام ۷ جاسوس اسرائیل در نوار غزه؛ شمار جاسوس‌های اعدامی این رژیم در غزه طی ۲ روز گذشته به ۲۱ نفر رسید.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، گردان‌های مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که بعد از نماز جمعه امروز ۷ جاسوس اسرائیل را اعدام کرده است.

گردان‌های مقاومت همچنین صبح امروز جمعه ۱۱ جاسوس اسرائیل را اعدام کرد.

یک پایگاه امنیتی فلسطینی نزدیک به حماس نیز دیروز اعلام کرد که مقاوت فلسطین ۷ جاسوس را که برای اسرائیل جاسوسی می‌کردند دستگیر و ۳ جاسوس دیگر را نیز اعدام کرد.

بدین ترتیب جاسوس‌های اعدامی اسرائیل در غزه طی ۲ روز گذشته به ۲۱ نفر رسید.


این جاسوس‌ها با جمع‌آوری اطلاعات و ارسال آن‌ها به صهیونیست‌ها سعی در وارد کردن ضربه اطلاعاتی به نیروهای مقاومت را داشتند.

این در حالی است که گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس از به شهادت رسیدن ۳ تن از فرماندهان خود در حملات هوایی اسرائیل به منزل آنان در تل السلطان خبر داد.


این ۳ فرمانده برجسته حماس محمد ابوشماله، محمد برهوم و رائد العطار نام داشتند که در حملات هوایی رژیم صهیونیستی در شرق رفح به شهادت رسیدند.


العطار در عملیات ربودن گلعاد شالیت در سال ۲۰۰۶ مشارکت داشت و اسرائیل پیش از این در جریان حمله به غزه تلاش کرده بود که العطار را به شهادت برساند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کاش در کشور ما هم با مفسدین فی الارض اینگونه برخورد می شد
mohamad
چه ربطي داشت؟
Iran, Islamic Republic of
کاش ماهم شهامت داشتیم و جاسوسان اسرائیلی را نابود می کردیم نه این که آن ها را آزاد کنیم