شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

هدف از استیضاح وزیر علوم

پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب: 376333
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: هدف از استیضاح وزیر علوم بازگشت آرامش به دانشگاه‌ها بود تا در سایه آن رشد و توسعه علمی کشور سرعت گیرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع استیضاح فرجی‌دانا وزیر علوم، اظهار کرد: موضوع استیضاح وزیر علوم مسئله‌ای تمام شده است و از این پس نمایندگان از طیف‌های مختلف با وحدت در جهت رشد و توسعه کشور خواهند کوشید.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی افزود: هدف از این استیضاح بازگشت آرامش به دانشگاه‌ها بود تا در سایه آن رشد و توسعه علمی کشور سرعت گیرد.

بزرگواری در ادامه با اشاره به انتخاب محمدعلی نجفی به عنوان سرپرست وزارت علوم توسط رئیس جمهور اظهار داشت: در صورت معرفی نجفی برای وزارت علوم وی از مجلس رأی اعتماد نخواهد گرفت.

وی با بیان اینکه نجفی گزینه مناسبی برای تصدی این پست نیست و بدون شک از مجلس رأی اعتماد نمی‌گیرد، افزود: نجفی اگر شرایط لازم را داشت برای پست وزارت آموزش و پرورش رأی اعتماد می‎گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
الحمدلله