جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۶

عده‌اي مي‌خواهند كاري كنند كه احمدي نژاد رياست جمهوري را رها كند

سه شنبه ۷ تير ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۱۴
کد مطلب: 173437
حجت الاسلام طائب با تبيين اهداف چشم‌انداز ۱۴۰۴ گفت: دشمن و جريان انحرافي به شدت به دنبال آن است كه جلوي محقق شدن آنرا بگيرد، بنابراين اقدام به پخش CD "ظهور بسيار نزديك است " كردند تا مسئولان و مديران كشور از اجراي اين سند بسيار مهم باز بدارد.

به گزارش جهان به نقل ازفارس، حجت‌الاسلام و المسلمين مهدي طائب استاد حوزه و دانشگاه در مراسم بررسي ويژگي‌هاي شخصيتي مقام معظم رهبري در شرايط داخلي و بين‌المللي دوره رهبري ايشان، در ابتدا با تشريح شرايط حكومت رسول گرامي اسلام(ص) و حضرت علي(ع)، اظهار داشت: حكومت هميشه به صورت جمعي معنا پيدا مي‌‌كند، لذا حكومت مجموعه‌اي است كه توسط يك مجموعه، اداره مي‌‌شود نه يك فرد، بنابراين پيامبر(ص) به عنوان يك حاكم فردي معصوم بود، اما در حكومت او ممكن بود اطرافيانش ضعف‌هايي ‌داشته باشند، چراكه پيامبر(ص) هيچ‌گاه فرصت نيروسازي نيافتند.

وي گفت: به غير از معصومين(ع) ساير افراد ممكن است اشتباه كنند، چرا‌كه پيامبر گرامي اسلام و حضرت علي(ع) فرصت تربيت نيرو را نداشتند.

اين استاد حوزه و دانشگاه با تاكيد بر اينكه حكومت اسلام بعد از پيامبر(ص) از منافقين ضربه خورد نه از كفار، گفت: اين به آن دليل بود كه حضرت علي(ع) فرصت تربيت نيرو‌سازي نداشتند، لذا بعد از آنكه حكومت را از دست ايشان يعني حضرت علي(ع) غصب كردند، در طول ۲۵ سال اقدام به تربيت نيرو كردند تا توانسته حكومتي را مستقر كنند، دشمن نيز متعاقباً‌ تصميم گرفت اين نيروها را از او بگيرد.

حجت‌الاسلام طائب ادامه داد: در عصر معاصر نيز دشمن در سال ۵۷ متوجه شد كه امام خميني(ره) در سال‌هاي قبل نيروهاي انقلاب را تربيت كرده است، بنابراين سعي كرد كه نيروهاي امام(ره) را با ترور از دست او بگيرد، لذا من معتقدم ‌دشمن دقيقاً مي‌دانست كه چه كساني را بايد از سر راه بردارد و اصلا ترورهاي زمان انقلاب، ترورهاي كوري نبود، دشمن كور عمل نمي‌كرد و با دقيق‌ترين انتخاب سعي كرد نيروهاي خوب انقلاب را از بين ببرد.

وي در ادامه با اشاره به CD "ظهور بسيار نزديك است "، گفت: اين CD هم اسمش و هم محتوايش غلط است، چرا‌كه بيش از هزار سال است كه علماي اسلام گفته‌اند كه ظهور نزديك است و ادعاهاي آن‌ها نيز طبق آيه قرآن راست و درست است، اما اينكه عده‌اي بخواهند ظهور را بسيار نزديك بخوانند و براي آن مصداق معرفي كنند، نياز به دلايل قطعي دارد.

وي با بيان اينكه شيعه در بحث مهدويت و ظهور امام زمان(عج) منطق قوي و روشن دارد، گفت: امام زمان(عج) بايد كاري را كه انبياء و ائمه ديگر نتوانستند انجام دهند، به انجام برسانند،‌ يعني ايشان بايد حكومت عدل جهاني را تشكيل دهد و لذا حكومت عدل يعني اينكه از صدر تا ذيل آن همه عادل باشند.

وي با بيان اينكه امام زمان(عج) در حكومت خود نياز به نيروهاي متخصص و متعهد دارد، گفت: ظهور حضرت نيازمند وجود نيروهاي تربيت شده براي حكومت جهاني است.

اين استاد حوزه و دانشگاه در بخش ديگري از سخنان خود به فرمايش حضرت امام خميني (ره) مبني بر اين كه فرمودند ما مقدمه‌ساز حكومت امام زمان(عج) هستيم، گفت: رهبران الهي هيچگاه در تاريكي به سمت هدف تير پرتاب نمي‌كنند و اين يعني اينكه ايشان راه خود را به روشني مي‌دانند، بنابراين امام(ره) بعد از خود پرچم رهبري حكومت را به دست مقام معظم رهبري دادند.

طائب با اشاره به برخي از ويژگي‌هاي منحصر به فرد مقام معظم رهبري گفت: رهبر معظم انقلاب يك فرد جامع‌الاطراف و با معلومات بسيار بالا هستند و با توجه به مطالعات بسيار زيادي كه دارند، از مسائلي كه بسياري گمان نمي‌كنند، به صورت عميق مطلع هستند.

وي يا بيان اينكه رهبر معظم انقلاب سنگ صبور حضرت امام بودند، گفت: يك سري از شخصيت‌ها نيز بودند كه نسبت به احترام و منزلتي كه حضرت امام خميني(ره) نسبت به حضرت آيت‌الله‌ خامنه‌اي داشتند، به شدت حسادت مي‌كردند.

اين استاد حوزه و دانشگاه گفت: دشمن تصميم گرفته است امروز براي زمين زدن انقلاب اسلامي ايران با استفاده از راه‌ها و حرف‌هاي مثبت، مباني اسلامي را مورد هجوم قرار دهند.

طائب اظهار داشت: تمام هدف نظام جمهوري اسلامي ايران رساندن بار سنگين حكومت اسلامي به سرمنزل مقصود و تحويل آن به دست صاحب اصلي‌اش حضرت مهدي (عج) است، بنابراين دشمن قصد دارد با مطالعه عميقي كه در اين زمينه داشته است، طوري به مسئولان و مردم ما كه اين بار سنگين را به دوش مي‌كشند، القاء كند كه ظهور بسيار نزديك شده است و ديگر نيازي به فعاليت، كار و برنامه‌ريزي براي آينده نيست تا اينكه مردم و مسئولان اين بار را بر زمين بگذارند و از ادامه راه منصرف شوند چراكه مي‌گويند امام زمان به زودي مي‌آيد و ديگر نيازي به ساختن و برنامه‌ريزي نيست.

وي ادامه داد: برنامه چشم‌انداز ۱۴۰۴ با كار كارشناسي دقيق و با هوشمندي و درايت رهبر معظم انقلاب طراحي و تدوين شده است و قصد دارد نظام جمهوري اسلامي ايران را در ۲۰ سال آينده به جايگاه واقعي خود برساند، اما دشمن به شدت به دنبال آن است كه جلوي تحقق آنرا بگيرد، بنابراين اقدام به ترويج CD "ظهور بسيار نزديك است " كردند تا مسئولان و مديران كشور از اجراي اين سند بسيار مهم باز بدارد.

اين استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان كرد: در اين برنامه ۲۰ ساله، آينده جهان اسلام، ملت‌هاي مسلمان و مستضعفان جهان درنظر گرفته شده است، لذا امروز اين جريان انحرافي كه بر سر زبان‌هاست، از همين جا نشأت مي‌گيرد و اين موضوع را دنبال مي‌كند‌ كه رهبر معظم انقلاب با بصيرت و تدبير آن‌را حل كرده و مسئولان را به ساختن و كار در راستاي برنامه چشم‌انداز ۱۴۰۴ هدايت كردند.

طائب ‌گفت: برخي جريانات‌ به‌دنبال اين هستند كه با ايجاد شرايطي كاري بكنند كه آقاي احمدي‌نژاد مسئوليت خود را رها كند و برود، اما قطعا مقام معظم رهبري وي را تا پايان دوره رياست جمهوري نگه خواهند داشت.

وي همچنين با اشاره به انتخابات مجلس نهم گفت: قطعا مجلسي بسيار بهتر از اين مجلس فعلي خواهيم داشت، مردم ما در وضعيتي هستند كه گزينه ‌خود را بسيار عالي انتخاب ‌و مجلسي بسيار فهيم و متدين انتخاب خواهند كرد‌ تا ما اين معضلاتي را كه در اين مجلس داشتيم، در مجلس بعد نداشته باشيم.

اين استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: ضمن اينكه از اين مجلس تشكر مي‌كنيم ولي انصافاً در برخي جاها زياد چوب لاي چرخ دولت احمدي‌نژاد گذاشت، در عين حال كه جلوي بسياري از اعوجاجات احتمالي را هم همين مجلس گرفت.

طائب گفت: نمره مجلس ۸۰ است، اما ‌بايد كاري كنيم كه نمره مجلس بعدي ۱۰۰ ‌باشد‌ و قطعا اينگونه خواهد بود‌ و اين جريان انحرافي هيچ جايگاهي نخواهد داشت.

وي همچنين اظهار داشت: رئيس جمهور بعدي ما در همين مدل آقاي احمدي‌نژاد و بهتر از او هم خواهد بود. ما تجربه بدي‌هاي رؤساي جمهور گذشته را داريم و نبايد بگذاريم كه در آينده آنها تكرار شود، البته همه كارهاي هاشمي و خاتمي كه مطلقا بد نبوده است، ولي آن بخش از بدي‌هاي آنها را نبايد بگذاريم در آينده باقي بماند. هاشمي و خاتمي در مقاطعي كارهايي هم كردند اما ما مي‌خواهيم رئيس جمهور آينده كاستي‌ها و بدي‌هاي گذشته را نداشته باشد.

اين استاد حوزه و دانشگاه افزود: آقاي احمدي‌نژاد يك رئيس جمهور اصولگرا بود و در عمل بهترين عملكرد را در بين رئيس جمهورهاي زمان رهبري داشته است. انصافا همه تحليلگران معتقدند ‌كارهايي كه احمدي‌نژاد در چهار سال اول انجام داد، كم‌نظير بود، بنابراين رهبر معظم انقلاب بيشترين حمايت را از اين دولت داشتند و اين حمايت همچنان ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کسی نمیخواد کاری بکنه خود رئیس جمهور داره برخی چیز ها را خراب می کند
افراط و تفریط در تمامی مواضع سیاسیون مشهود است حتی در مواضع آقای طائب . نمره مجلس فعلی نه تنها 18 نیست بلکه با طرح ها و لوایحی که خود دادند و سپس نقض کردند همانند موضوع ادغام سه وزارت خانه در یک وزارت خانه بسیار پایین تز از 18 است . مردم باید در انتخابات آینده کسانی را انتخاب نمایند که علاوه بر تعهد انقلاب و ولایی تخصص خوبی هم داشته باشند و اسیر جو و افراد و بازی های انتخاباتی رایج در کشور نشوند .
Iran, Islamic Republic of
کاملا سخن صحیحی است.عده ای انتقاد می کنند چون نگرا دولت و دکتر هستند اما برخی با این هدف که دولت را زمین بزنند اظهار نظر می کنند.
Iran, Islamic Republic of
خطاب به دوستی که گفته است جهان یکی از همان هایی است که این کار را می کند باید عرض کنم اگر سایت های اصولگرا انتقاد نکنند سایت های ضد انقلاب تخریب می کنند.این سایت ها همان هایی هستند که در جریان انتخابات 88 تمام قد از احمدی نژاد حمایت کردند البته هیچ منتی هم نیست چون انجام وظیفه کرده اند.
پس نباید این انتقادات که برزا ممکن است تند هم باشد را به حساب تخریب رئیس جمهور عزیز گذاشت.
دیوار کوتاه تر از این بنده خدا های CD "ظهور بسيار نزديك است پیدا نکردید؟
بابا یارو رو زندانی کردید و جرمی هم ثابت نشد .. چه ربطی داره به جریان انحرافی و سیاست ؟
جهان یکی از هموناس که میخواد کاری کنه که رئیس جمهور ریاست جمهوری را رها کند

جهان انقد آب به آسیاب دشمن نریز
Iran, Islamic Republic of
مصداق اینکه سایت جهان میخواهد کاری کنه که رئیس جمهور ریاست جمهوری را رها کند همین بس که در یک روز موضوع " محتاج نبودن مردم به نان " در 3 جای سایت و حتی در نظر خواهی درج کرد ؟! اگر انتقاد است یکبار کافی است چرا جو سازی ؟؟
اگر صادقید سانسور نکنید
United States
زنده باد احمدی نژاد مردمی.
Iran, Islamic Republic of
ببخشيد حجت الاسلام طائب بفرمايند كداميك از كارهاي دولت نهم و دهم خوب بوده است كه ايشان تعريف كرده اند؟
Iran, Islamic Republic of
منظور ايشان از جريان انحرافي را بفرمايند .
اگر منتسب به يك نفر ( م ) است كه موهوم بوده و هست
تا اينكه در سنه هاي آ ْينده ببينيم قوه قضاييه رو ميكند يا نه .
اگر مورد ديگري است بفرمايند بدانيم.
ببخشيد حجت الاسلام طائب بفرمايند كداميك از كارهاي دولت نهم و دهم خوب بوده است كه ايشان تعريف كرده اند؟"


دولت نهم و دهم بجز گروه انحرافی هیچ نقطه ضعفی نداشت

زنده باد دکتر که در اولین حضورش در سازمان ملل قدرت خفته انقلاب رو که ثمره دولت اصلاحات بود بیدار کرد

خاتمی منافق چه کرد با اصلاحات امریکاییش

حساب خاتمی با خون شهداست
شماها اینقدر علیه دولت جوسازی نکنید تا دولت خدمتگزار به عالی ترین شکل به وظیفه اش عمل کند.
خواهشا با سخنان روشن آقا دست از تهمت زدن و منحرف خواندن دیگران بردارید.
باشد که با تبعیت واقعی از ولایت، رستگار شویم.
United Kingdom
شمامیگیدجریان انحرافی میخواداین کارروبکنه ولی مامیگیم مجلس به دنبال حذف رئیس جمهوراست
Iran, Islamic Republic of
بر مجلس نظارت نباشد همین میشود
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر احمدی نژاد عزیز. بخدا حرف نداره، قطعا ادمها مصون از اشتباه نیستند. اما ای کاش لااقل یه مقدار انصاف داشتیم تا ببینیم رئیس جمهور مردمی ما تاکنون چه کرده. متاسفم برا اون شهروندی که گفته دولت نهم و دهم چه کرده؟!!!
Iran, Islamic Republic of
بنده یک سوال داشتم سالهاست که قوه قضائیه می خواهد با مفسدان اقتصادی برخورد کند و در این میان حتی از انتشار نام آنها قبل از قطعیت حکمشان خودداری کرده است و با توجه به اینکه تا به حال هیچ مفسد اقتصادی به مردم معرفی نشده است چنین نتیجه می گیریم که یا اصلا مفسدی وجود ندارد یا اینکه قوه قضائیه به پرونده هیچ کدامشان رسیدگی نکرده و یا رسیدگی شده اما به خاطر برخی ملاحظه کاریهای سیاسی از انتشار نام آنها خودداری شده حالا سوال این است چرا با نزدیکان دولت که متهم به فساد مالی هستند اینقدر با سرعت برخورد می شود و حتی قبل از دستگیری اسامی آنها در رسانه ها منتشر می شود و حتی برخی از مسئولین قوه قضائیه اتهامات ایشان را قبل از دستگیری در رسانه ها اعلام می نمایند و جالب تر اینکه از برخی جاها مثل مجلس کدهایی برای دستگیری افراد خاص مطرح می شود .