سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

مراقبت پزشکان ایرانی از جلال طالبانی

چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 383434
«جلال طالبانی» رئیس جمهور سابق عراق و دبیرکل اتحادیه میهنی کردستان عراق که به دنبال سکته مغزی روانه آلمان و سپس به اقلیم کردستان عراق بازگردانده شد، این روزها تحت مداوای پزشکان ایرانی قرار دارد.
به گزارش جهان؛ یک مقام نزدیک به «جلال طالبانی» در خصوص آخرین وضعیت رئیس جمهور سابق عراق به فارس، گفت که بعد از مرخص کردن پزشکان آلمانی اکنون روند مداوای مام جلال تحت نظر پزشکان ایرانی انجام می شود.

این منبع خبری افزود: طالبانی اکنون هر روز صبح از ساعت ۹ تا ۱۱ به ورزش مشغول می‌شود و روند بهبودی وی سرعت بیشتری به خود گرفته است.

این مقام آگاه اضافه کرد: اکنون به اطرافیان مام جلال اجازه داده شده که می توانند وی را در جریان آخرین تحولات سیاسی قرار دهند و نه تنها در جریان تحولات قرار می گیرد بلکه امکان تصمیم‌گیری در خصوص مسائل را هم داراست.

بعد از بازگشت طالبانی به شهر سلیمانیه وضعیت وی روز به روز درحال بهبودی است و روزانه براساس برنامه پزشکان ایرانی ملاقات با مام جلال انجام می شود.

به دنبال سکته مغزی جلال طالبانی در بغداد هم این پزشکان ایرانی بودند که بلافاصله بر بستر وی حاضر شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *