جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تعطیلی مدارس دهلران در انبوه گرد و غبار

شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب: 404836
فرماندار دهلران گفت: بارش گرد و خاک مدارس دهلران را تعطیل کرد.
به گزارش جهان، امیدعلی سبزی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در پی بارش گرد و غبار طی چند روز گذشته و آلودگی هوا و غلظت ریزگردها که سبب بروز مشکلات تنفسی برای شهروندان شده بود تمامی مدارس این منطقه تعطیل شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش دهلران نیز ادامه داد: با بهتر شده هوا کلاس‌های درس مدارس تشکیل و وضعیت تحصیل به حالت عادی برگشته است.

عبدالکریم محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مدارس دهلران امروز فقط در تایم صبح تعطیل هستند و تایم بعدازظهر به قوت خود باقی است.

کارشناس اداره هواشناسی شهرستان دهلران در اینباره گفت: دید افقی در دهلران تا ۸۰۰ متر کاهش یافته است و البته این آلودگی تا ساعاتی دیگر کاهش خواهد یافت.

رئیس اداره محیط زیست دهلران گفت: با سنجش ذرات معلق موجود در هوا در اثر ریزگردها میزان غلظت این آلاینده‌ها تا مرز ۲۳۰۰ گرم در متر مکعب رسیده است.

کیانوش شادی‌وند افزود: در حالت عادی این میزان باید کمتر از ۱۵۰ باشد که از ۱۵۰ تا ۳۹۰ حالت هشدار و بالاتر از آن در حالت بحران قرار می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *