سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۵
۱۶

عذرخواهی‌ علیخانی و توضیح درباره دستمزدش

شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 431449
علیخانی گفت: آگهی بازرگانی و اسپانسری كه در برنامه وجود دارد به من و پدرم ربطی ندارد و پول آن در خزانه دولت و سازمان صداوسیما می رود.
عذرخواهی‌ علیخانی و توضیح درباره دستمزدش

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ن
Iran, Islamic Republic of
یه سوژه جنجالی خوب دارم واسه علیخانی لطفاً بهش انتقال بدین

درخصوص نگاه مثبت به تعدد زوجات ( البته نه به خاطر خودم که حتی یکیش رو هم ندارم بلکه به خاطر این همه دختر مجردی که پا به سن گذاشتن و هیچ کی تو جامعه ککش هم نمی گزه و هیچ راهی براشون نیست مگر اینکه فرهنگ سازی بشه در خصوص تعدد زوجات مردان )

البته با نظر کارشناسان دل سوز حوزوی هدایت و کنترل بشه
زینب
Belgium
لازم نکرده،تعدد زوجات،دیگه چی؟
اگر به خانم ها باشند ترجیح می دهند بمیرند تا اینکه شوهرشان یک زن دیگر بگیرد.
Estonia
به قول معروف سوراخ دعا رو گم کردی؟! تعدد زوجات در جای خودش خوبه اما مگه الان همه پسرها ازدواج کردن که با راه حل تعدد زوجات میخوای مشکل تجرد دخترها رو حل کنی؟!!! بذار همه پسرا زن بگیرن اگه تهش دختر بی شوهر موند اونوقت
Estonia
پیشنهاد میکنم یه روز مهمان برنامه خودش باشه ت کمی توضیحات لازم رو بده و شفاف سازی کنه
اولا تعداد پسران مجرد بیش تر از دختران مجرده! دوما تعداده دخترانی که قصد ازدواج دارند بیشتر از پسران مجردی هست که قصد ازداوج دارند! در واقع پسر ها تمایل به ازدواج ندارند! شما که اینقدر روشنفکری خواهرتو! میدی به بابای من؟؟
چقدر زشته توی این ماه عزیز این همه تهمت و توهین!!

ماها چرا آدم نمیشیم؟
مجید
Iran, Islamic Republic of
سلام
من یکی از کارکنان سازمان هستم و میدانم که ریشه بسیاری از این انتقادات حسادت و نداشتن سوژه برای انتقاد علمی و اصولی از اینبرنامه خوب است.من هم به این برنامه انتقاد دارم اما این انتقادات کاملا غیرعلمی و کاملا جهت دار برای تخریب است.
کی میگه ماست من ترشه؟
من کاری به صدا و سیما ندارم ولی از این ضرب المثل تعجب میکنم! ماست ترش که خیلی خوشمزه تره واسه چی این ضرب المثلو ساختن؟!
پیروز
يه بیماری راه افتاده تو فضای مجازی به بهانه انتقاد یا خوش نيومدن از کسی یا برنامه ای راحت به خانواده و همه کس طرف فحش هزاران حرف زشت نثار طرف می کنند! ، امیدوارم این افراد روزی خوب بشن و از این بیماری مهلک نجات پیدا کنند.!
دوست
سلام واقعاً نمیدونم چرا برخی با شایعه کردن می خواند آدم رو خراب کنند . من با برنامه ماه عسل بابت خوب یا بد بودنش کار ندارم ولی درستش نیست به یک بنده خدا تهمت زده بشه و دیگران رو هم نسبت به این بنده خدا بدبین کرد . خدا همه ما رو ببخشه . آقای علیخانی بابت این تهمت های که به شما زده میشه پوزش می خواهم
آفرین به آقای علیخانی که عذرخواهی کرد.
به این همه جسارت و ادبتون آفرین میگم به عنوان فردی که سال‌ها با خواهرتون کار کردم ولی تا همین چند وقت پیش نمی‌دونستم ایشون خواهرتون هستن، به این همه جسارت و ادبتون آفرین میگم و صمیمانه براتون آروزی موفقیت می‌کنم.
این عادت ما مردم است که بدون تحقیق و جستجو بدون این‌که بریم دنبال حرفی که شنیدیم ببینیم صحت و سقم این حرف چقدر هست خیلی راحت حرفی رو که میگن می‌شنویم می پذیریم بهش پر و بال هم میدیم. درست مثل چیزی که درباره حاج اقا نقویان رخ داد مثل چیزی که برای اقای فرزاد جمشیدی رخ داد و خیلی های دیگر.
ایراد سر دستمزد شما نیست آقای علیخانی ایراد سر اخلاق زشت ما مردم است که قدر داشته‌هایمان را نمی‌دانیم حال این داشته هر چی و هر کی که می‌خواد باشه. بعد وقتی خدای ناکرده از دستمون رفت آه و واویلا راه می‌اندازیم که چقدر خوب بود و چقدر ال بود و بل بود! ایراد از ماست که شایعه سازی و شایعه پراکنی و تهمت زدن و زود قضاوت کردن و حکم دادن به اون چیزی که خودمان دوست داریم بدون این‌که فکر کنیم فردای قیامت پیش خدا چه جوابی باید بدیم شده جزء فرهنگ مون. ما که مسلمانیم و از مسلمانی رنگ و بویش را گرفته‌ایم!
البته هستند عده کثیری از مردم خوب کشورمون هم که هنوز پای بدیهیات دین‌مون محکم ایستادند و اینطوری خودشون رو با خدا برابر نمی‌کنن و حق الناس رو به زیر پا نمی‌گذارن
محمد جواد اصغری
بسم الله الرحمن الرحیم

احسان علیخانی ، این شعر مثل شما و بعضیها هستش
ببندم شال و میپوشم قدک را بنازم گردش چرخ و فلک را

بگردم آب دریاها سراسر بشویم هر دو دست بی نمک را

دیدن زحمات کسانیکه می خواهند صندلی ای برای غم های مردم بگذارند ، زیباست و چه کار زشتی است تخریب این صندلی!!!

کسیکه در تمام سال می دود تا برنامه ای برای ما که غافل از اطرافمان هستیم ، بسازد ،چه بد او را تخریب می کنند.

حواسمان باشد که جملات ما بار مثبت و منفی دارد ، و مواظب باشیم آن کسانیکه در شبکه های ماهواره ای نگران منافع شخصی خود هستند در پی این هستند که با این حاشیه سازی ها ، ذهن ببیندگان برنامه های مفید را به طرف برنامه های مبتذل خود سوق دهند.

مواظب این فریب باشیم ....

احسان علیخانی دوستت داریم.
سرباز ولایت
این موجی که علیه احسان علیخانی راه افتادده فقط یه بیماری مجازیه از طرف یه سری آدم بیمار و دیگر هیچ......