جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۷

کفاشیان به سیم آخر زد!

چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب: 385946
علی کفاشیان در نامه‌ای به مهدی تاج از وی خواست تا در صورت عدم توافق با فدراسیون فوتبال به دوربین های تلویزیونی اجازه ورود به ورزشگاه‌ها را ندهند.
کفاشیان به سیم آخر زد!
به گزارش جهان به نقل از سایت فدراسیون، علی کفاشیان در نامه خود به رئیس سازمان لیگ آورده است: با توجه به جلسات مکرر و مکاتبه های متعدد صورت گرفته مبنی بر انعقاد قرارداد واگذاری حق پخش تلویزیونی با صدا و سیما و نظر به پیگیری های یکساله و از آنجایی که در راستای احقاق حقوق باشگاهها و فوتبال کشور، دریافت حق پخش تلویزیونی به عنوان اساسی ترین منبع درآمد باشگاهها به حساب می رود و با توجه به تاکیدهای کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر الزام فدراسیون های عضو و باشگاههای حرفه ای به دریافت این حقوق و عدم تحقق این امر، بدینوسیله به اتکای مصوبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر و شرایط مالی بوجود آمده که پیش روی باشگاههاست و با توجه به عدم انعقاد قرارداد جهت پخش تلویزیونی این مسابقات از هفته جاری مسابقات لیگ برتر، ورود هر گونه دوربین و تجهیزات مربوطه صدا و سیما جهت ضبط و پخش مستقیم و غیرمسقیم مسابقات فوتبال، تهیه گزارش و خبر از روند برگزاری مسابقات جلوگیری به عمل آید.

در پایان این نامه نیز رئیس فدراسیون فوتبال ضمن عذرخواهی از عموم مردم و علاقمندان به فوتبال یادآور می شود در مسیر توافق و احقاق حقوق باشگاهها و فوتبال کشور نهایت همراهی و تعامل انجام شده اما از آنجایی که هیچ گونه توافق و همکاری صورت نگرفته است مجبور به اجرای این تصمیمات هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کسی خل نیست برای مسابقات سرد و بی کیفیت وقت صرف کند
مهدی
اقا توی این فوتبال بی در و پیکر جز اعصاب خورد شده چیزی واسه تماشاچی نمیتونه
همون بهتر که پولی پرداخت نشه
سعيد110
Iran, Islamic Republic of
قصد دارد براي رفتنش دليل به دست منتقدان داده باشد و مثلاً آبرومندانه برود.
يعني اميدوارم اينگونه باشد.
رضا
انشااله که هیچ وقت این فوتبال مزخرف پخش نشود.
Iran, Islamic Republic of
آخه این فوتبال مزخرف با این فوتبالیستها چه جذابیتی داره؟ خدا کنه پخش نشه تا حداقل متوجه بشن مردم از این فوتبال و مدیریت ضعیف و نا لایقش خسته شدند
نیمه آشنا
چه خبر خوشی از این بهتر نمی شود ما که با دیدن این فوتبال مزخرف فقط خود حرص می خوریم و بس
چه بهتر با این فوتبالتون. همون بازیهای اروپایی رو نگاه کنیم خیلی بهتره.