جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تقاهمنامه آموزش وپرورش با منطقه آزاد اروند

جمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 425040
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به انعقاد تفاهمنامه میان وزارت آموزش و پرورش و سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: این همکاری‌ها چه در بعد کمی یا کیفی و در حوزه تعلیم و تربیت با منطقه آزاد اروند ادامه خواهد داشت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، علی اصغر فانی در همایش بانوان حماسه ساز خرمشهر (پرواز پرستوها) در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس این شهرستان، اظهار کرد: شکل گیری انقلاب، دوران دفاع مقدس و موضوع زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثارگران، موضوعی نیست که به راحتی بتوان از کنار آن گذشت.

وی به جایگاه والای زنان در دوران‌های حساس تاریخی انقلاب اشاره کرد و افزود: در عرصه شکل گیری انقلاب نقش زنان نقشی اساسی بوده و حضور آنان در تظاهرات و شبکه‌های مبارزاتی علیه رژیم شاهنشاهی و همچنین حضورشان در دوران دفاع مقدس در بخش‌های پشتیبانی و حتی عملیات رزمی منحصر به فرد بوده است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نیمی از معلمان آموزش و پرورش را زنان تشکیل می‌دهند، عنوان کرد: تعریف نظام آموزش و پرورش، آموزش و پرورش و انتقال فرهنگ که متشکل از مجموعه‌ای از عادات و آداب و رسوم است، بوده که با توجه به وسعت جامعه فرهنگی بانوان، زنان در این عرصه نیز نقش آفرین هستند.

وی در ادامه، آمادگی وزارت آموزش و پرورش را برای ترویج یاد و خاطر شهیدان و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میان دانش آموزان اعلام کرد.

فانی همچنین با اشاره به انعقاد تفاهمنامه میان وزارت آموزش و پرورش و سازمان منطقه آزاد اروند، اظهار کرد: این همکاری‌ها چه در بعد کمی یا کیفی و در حوزه تعلیم و تربیت با منطقه آزاد اروند ادامه خواهد داشت.

وزیر آموزش و پرورش در پایان بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در دولت تدبیر و امید، وظایف خود را در حوزه تعلیم تربیت، اعم از تربیت فردی، اجتماعی، سیاسی، هنر زیباشناسی و اخلاق بیش از پیش انجام دهیم و آموزش و پرورش را به سمت آموزش و پرورش خلاق و نوآور سوق دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *