پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵

دو بازیکن تیم ملی والیبال به تهران بازگشتند

چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۱۰
کد مطلب: 425842
دو بازیکن از جمع ۱۶ بازیکن تیم ملی والیبال از آمریکا به تهران بازگشتند و یک بازیکن به اردوی تیم ملی در لهستان اضافه شد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، پس از برگزاری دو دیدار نخست ایران در لیگ جهانی ۲۰۱۵، اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان اسامی ۱۵ بازیکن را برای اعزام تیم به لهستان اعلام کرد که به قرار زیر است:

سعید معروف، مهدی مهدوی، فرهاد ظریف، عبدالرضا علیزاده، عادل غلامی، سید محمد موسوی، سامان فائزی، حسن صنوبر، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد قائمی، حمزه زرینی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی پور و محمد جواد معنوی نژاد.

بدین ترتیب از بین ۱۶ بازیکن حاضر در آمریکا دو بازیکن به نام‌های فرهاد پیروت پور و مصطفی شریفات عازم تهران شدند و تمرینات خود را در تیم ملی ب پیگیری می‌کنند و حسن صنوبر نیز از تهران عازم لهستان شد و در چنستوهوا به دیگر ملی پوشان پیوست.

تیم ملی والیبال کشورمان ۱۵ و ۱۶ خرداد ماه سال جاری در سومین و چهارمین دیدار خود در بیست ششمین دوره رقابت های لیگ جهانی به مصاف لهستان قهرمان مسابقات جهانی ۲۰۱۴ می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *