جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

شایعه مسئولیت جدید محسن رضایی در نیروهای کل مسلح تکذیب شد

سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 425743
دفتر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال اطلاعیه‌ای شایعات اخیر در خصوص سپردن مسئولیت جدیدی در نیروهای مسلح به محسن رضایی را تکذیب کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، بر پایه این خبر متن این تکذیبیه بدین شرح است:

«بسمه تعالی

اخیراً شایعاتی مبنی بر سپردن مسئولیت جدیدی در نیروهای مسلح به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در رسانه‌ها منتشر شده است که بدینوسیله تکذیب می‌شود. ایشان همانطور که بارها اعلام کرده‌اند خود را سرباز رهبر عظیم الشان انقلاب می دانند و هم‌اکنون در حال مشاوره و کمک به نیروهای مسلح هستند و هیچ تصمیم دیگری گرفته نشده است.

از رسانه های گروهی و فعالان رسانه‌های اجتماعی، درخواست می‌شود که ضمن رعایت اصول اخلاق رسانه‌ای، انتشار اخبار مرتبط با محسن رضایی را از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شخصی ایشان و یا پایگاه اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام پیگیری کنند.

یادآور می شود اخبار مرتبط با فرمانده کل قوا تنها در صورت انتشار در پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، قابل استناد است.

بدیهی است، دفتر محسن رضایی در صورت ادامه تخلفات و شایعه پراکنی‌ها، پیگرد رسانه‌های خاطی، را از حقوق قانونی خویش می‌داند.
دفتر دکتر محسن رضایی»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *