پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
استقلال به شوک نیاز دارد

اگر مظلومی بود ۱۰ بار عوض می‌شد!

شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۰۴
کد مطلب: 389041
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر پرویز مظلومی سرمربی استقلال بود تا به حال ۱۰ بار او را عوض کرده بودند.
به گزارش جهان، یدالله اکبری در گفت‌وگو با فارس، در مورد تساوی استقلال مقابل صبای قم گفت: بازی را ندیدم و نمی‌توانم در مورد آن نظر بدهم. استقلال با این همه بازیکن خوب نباید این نتایج را بگیرد. اگر مظلومی سرمربی استقلال بود تا حالا ۱۰ بار او را عوض کرده بودند. این نتایج در شأن استقلال نیست و با این همه مهره خوب نباید این تیم چنین وضعیتی داشته باشد باید این مشکلات برطرف شود.

وی درمورد اینکه علیرضا رمضانی هم به شدت مصدوم شده و این تیم مصدومان زیادی دارد، گفت: باید دید مربی بدنساز استقلال چه کسی است. شاید فشار تمرینات زیاد است که این شرایط به وجود می‌آید. مربی بدنساز باید جوابگوی این اتفاقات باشد. استقلال با این همه هوادار نباید چنین عملکردی داشته باشد و حتماً تیم ایرادی دارد که نمی‌توانند نتایج قابل قبولی کسب کنند. این نتایج در شأن بازیکنان استقلال و این تیم نیست.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه چه پیشنهادی برای رفع مشکلات تیم دارد، خاطرنشان کرد: به نظر من باید به تیم شوک وارد شود. تیم‌هایی که در این شرایط قرار دارند نیاز به شوک دارند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا باید سرمربی تیم تغییر کند، اظهار داشت: کادر فنی یا هر چیز دیگری من اعتقادم به دادن شوک است و بحثم در مورد کادر فنی یا شخص دیگری نیست.

اکبری در مورد اینکه شایعه شده بازیکنان از صحبت‌های قلعه‌نویی در رختکن ناراحت هستند، عنوان کرد: به هر حال این مسائل هم در عملکرد تیم تأثیر دارد. در حال حاضر شرایط به شکلی است که تیم نیاز به شوک دارد. نباید با بازیکنان بزرگ تیم لجبازی کرد و در کار آنها گذاشت. زمان ما هم آقایان این کارها را انجام می‌دادند. شما ببینید با مجتبی جباری، مهدی رحمتی، سهراب بختیاری‌زاده و مهدی هاشمی‌نسب چه رفتاری شده است. فقط می‌خواهند خودشان مطرح باشند و در نهایت هم این هوادار است که ضرر می‌کند.

وی ادامه داد: این افراد برای تیم زحمت کشیده‌اند و نباید با آنها این برخوردها انجام شود. آنها دوست ندارند کسی بالاتر از خودشان باشد. افشارزاده و مدیران باشگاه باید تصمیم درستی اتخاذ کنند، اگر مظلومی بود ۱۰ بار او را تغییر داده بودند. زمان او با وجود بازی‌های زیبایی که تیم انجام می‌داد فشار زیادی به مربی آوردند. وقتی استقلال نمی‌تواند عملکرد خوبی ارائه کند معلوم است حواشی زیادی وجود دارد.

پیشکسوت استقلال در رابطه با وضعیت آندرانیک تیموریان و اینکه گفته می‌شود قصد جدا شدن دارد، گفت: صد درصد با او هم مثل ما برخورد می‌کنند. من هم همان موقع به خاطر شرایطی که به وجود آوردند می‌خواستم در نیم‌فصل اول بروم. این مسئله را خوب درک می‌کنم و می‌دانم برخوردها به شکلی است که فشار زیادی را به بازیکن وارد می‌کنند. فرهاد مجیدی، مجتبی جباری و مهدی رحمتی به چه دلیلی تیم را ترک کردند؟ تا دیر نشده باید فکری شود.

پیشکوست استقلال در پایان خاطرنشان کرد: سال قبل هم زمانی که استقلال در صدر جدول بود وقتی عملکرد تیم را مقابل پرسپولیس دیدم اعلام کردم این تیم بالاتر از رتبه پنجمی به دست نمی‌آورد که دیدید همین اتفاق افتاد اکنون هم می‌گویم استقلال رتبه خوبی در پایان فصل نخواهد داشت. باید هرچه زودتر فکری شود تا استقلال از این وضعیت بیرون بیاید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *