پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

مشکل تولید کمبود نقدینگی است

جمعه ۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب: 387548
معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت با اعلام اینکه کمبود نقدینگی مشکل تولید است، گفت: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان یارانه به واحدهای صنعتی کشور پرداخت می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، ابریشمی در سفر به شهرکرد با بیان اینکه هم اکنون مشکل تسهیلات و کمبود نقدینگی معضل واحدهای تولیدی و صنایع است گفت: مقرر شده ۱۲۰۰ میلیارد تومان یارانه به واحدهای صنعتی کوچک پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه صادرات غیر نفتی پارسال به ۳۲ میلیارد رسیده افزود : حمایت از تولید داخلی تنها راه خروج کشور از رکود اقتصادی است .

ابریشمی گفت: صادرات به معنای تولید است و این تولید نیاز به علم و دانش، تحقیق و پژوهش و نیاز مصرف کنندگان دارد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بر لزوم توجه بیشتر به ارتقاء کیفیت در تولید و بسته بندی محصولات تاکید کرد و افزود : استاندارد سازی و بازاریابی مناسب ، تولید با کیفیت ، بسته بندی مناسب و تسهیل حمل و نقل از عوامل مهم صادرات است.

وی از شرکت برفاب چهارمحال و بختیاری به عنوان تولیدکننده و صادرکننده برتر کشور یاد کرد و افزود : این واحد تولیدی توانسته است طی چند سال اخیر با تولید کولرهای آبی درجه یک جایگاه خود را در سطح ملی پیدا کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *