جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲۰

تسهیلات جدید خودرویی برای نمایندگان مجلس!

يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۴۳
کد مطلب: 112542

در حالی که وام خودرو در بسیاری از بانکها برای مردم قطع شده است ،مسئولین اجرايي مجلس تصمیم دارند واحد موتورپول مجلس(خودروهای مجلس) را تعطيل و تسهيلات جديد خودرويي را به نمايندگان مردم در مجلس هشتم ارائه دهند.

به گزارش سرویس سیاسی جهان مدتی پیش از نمايندگان براي نحوه خدمات‌رساني خودرويي نظرسنجي صورت گرفت و از آنها خواسته شده نظر خود را در خصوص گزينه‌هاي "پرداخت وام خودرو براي خريد پژو پرشيا و هزينه‌هاي جانبي آن به صورت ماهيانه " يا "پرداخت ماهيانه 800 هزار تومان بابت هزينه اياب و ذهاب" اعلام كنند.

هرچند از نتيجه اين نظرسنجي اطلاعي در دست نيست، اما گفته می شود كه برخي از نمايندگان با پرداخت 800 هزار تومان هزينه اياب و ذهاي ماهيانه مخالفت كرده‌اند.اين گروه از وكلاي مردم در مجلس شوراي اسلامي البته با خودرو پرشيا هم مخالفند و معتقدند بايد خودرويي با امكانات به مراتب بيشتري در اختيار نمايندگان قرار گيرد.

اين در حالي است كه بخش قابل توجهی از نمايندگان در بدو تشكيل مجلس هشتم تسهيلات خودرويي گرفته و از گذشته يا آغاز به كار اين دوره مجلس داراي خودروي شخصي بودند و در عين حال از خدمات موتورپول مجلس استفاده مي‌كنند. 

لازم به ذکر است  ارائه خدمات خودرویي  از وظايف معاونت اجرايي مجلس است و نيازي به پرداخت وام خودرو يا هزينه اياب و ذهاب نيست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ببینید چقدر حقوق می گیرند که 800 هزار تومن می توانند بدهند برای ایاب و ذهاب ...
Iran, Islamic Republic of
ببینید چقدر حقوق می گیرند که 800 هزار تومن می توانند بدهند برای ایاب و ذهاب ...
Iran, Islamic Republic of
همان 800 هزار تومان که فقط پول ایاب و ذهاب اینهاس یعنی 2برابر کل حقوق من
Iran, Islamic Republic of
800 هزار تومان هزينه اياب و ذهاب و بعد هر دم از هدفمند شدن و آزاد شدن قيمت بنزين و گازوئيل حرف ميزنند. چرا اول از خودشون شروع نميكنند تا ما هم ياد بگيريم.
Latvia
پرشيا ؟! چرا خودروي ايراني؟! وقتي اين همه خودروي خارجي را مي توان با شرايط خاص و با قيمت كم وارد كرد و پس از مدتي هم فروخت؟!!
Iran, Islamic Republic of
باسلام : كاش نماينده ما به ماهي دويست ميليون تومان قناعت ميكرد اگر فكرمي كنيد بدونه سند اين ادعارا دارم اشتباه ميكنيد ؛ با اينجانب تماس بگيريد تا اطلاعاتم را در اختيار شما قرار دهم .
Iran, Islamic Republic of
واقعا آدم مي ماند چه بگويد اصلا يكي بياد و بگويد چقدر حقوق مي گيرند كه فقط بابت هزينه رفت و آمد 800 هزار تومان دريافت مي كرده اند.
البته وام بلاعوض شروع دوره و ماموريتهاي خارج از كشور پي در پي و ... بماند

يكي جواب بدهد لطفاٌ
United States
بله نمايندگان كه نمي توانند با مترو به مجلس بياين احتياج به ماكسيما دارند تا كمر مباركشان درد نگيرد.خدايا شكرت به خاطر اين دولت عدالت پرور
Iran, Islamic Republic of
اگر از مجلس سوال شود حتما" جواب می دهند به خاطر صرفه جویی در هزینه های سرسام آور خودرویی است ولی باید پرسید آقایان نماینده که هر کدامشان بارها از خودروهای اهدایی و یا وام های خرید خودرو استفاده کردند دیگر چه توجیهی برای استفاده از واحد موتورپول مجلس دارند؟ضمنا" نمایندگان مجلس بدانند که اکثریت مردم از دستشان خیلی دلخورند.
Iran, Islamic Republic of
اينا ميخوان برای ما تصميم بگيرند و قانون بگذارند
Iran, Islamic Republic of
مجلس عدالت محور در خط مولا علی یعنی این؟
1-امکان استفاده از منابع ارزی و ریالی و اعتباری به نفع خود یا خویشان.
2-بهرمندی از حقوق و مزایای بسیار فراتر از میزان کار مفید.
3-امکان ادامه تحصیل و ارتقا شغلی پس از دوره نمایندگی
4-بهرمندی از مسکن سازمانی یا ودیعه های چند ده میلیونی جهت اجاره منزل و دفتر کار و...
وصدها مورد دیگر و در عوض عاجز بودن از یک نظارت مالی دقیق از اجرای قانونی بودجه و ایجاد راهکار اجرایی و مناسب جهت مسدود ساختن گلوگاههای فساد و...
الحق که این قضایا میلیاردها سال نوری با مرام مولا امیر المومنین تنافر دارد.
حضرات دانشمند لطف کنید اگر به اصلاح این مسائل اساسی نمیپردازید به حجاب 4 تا جوان و آدم معمولی که شاید تمام دنیایشان همان شلوار جین تنگ و همان مانتوی کوتاه و تنگ باشد ،کاری نداشته باشید.
به فرمایشات ائمه و امام راحل در این خصوص توجه بفرمایید،آنگاه درخواهید یافت برای اصلاح یک درخت بیمار نباید به سراغ درمان برگ آن رفت! بلکه باید ریشه و ساقه را اصلاح نمود.با این مظاهر فساد چه کسی انتظار دارد امور اجتماعی و فردی اصلاح گردد؟!
در تاریخ خلافت امام علی (ع) کجا سراغ دارید ایشان وقت و انرژی خود را صرف مقابله با مسائل فردی کرده باشند؟در عوض چه میزان از دافعه ایشان با به اصطلاح نخبگانی بود که برخورداری از یکسری مزایا را حق طبیعی و قطعی خود میدانستند؟!!
به چه دلیل یک مهندس ارشد کشور در زمینه های فنی و انرژی و ... در سخت ترین شرایط کاری در اقصی نقاط کشور با حقوق های نزدیک به 1 میلیون،کارگران با حقوقهای 700-800 هزار تومانی و کارگران ساده با حقوقهای 300-400 هزار تومانی باید جان بکنند و این قبیل افراد با کمترین خروجی ممکن از چنین امتیازاتی برخوردار؟!!
چطور حضراتی که مسئله حجاب را به حد اتمام حجت رسانده اند حتی به خود زحمت نمیدهند یک تشر به چپاولگران بیت المال بزنند؟!!
مستدام باشید.
Iran, Islamic Republic of
آخه خرید یک ماشین برای نمایندگان آنقدر مهمه که به کشور لطمه بزنه، برید جلوی بریز و بپاشهای دیگر را بگیرید
Iran, Islamic Republic of
دیشب هوا سرد بود. اما من پول نداشتم و کلی در ایستگاه اتوبوس ایستادم. کلی خرید کرده بودم اما باز هم در سرما منتظر اتوبوس ماندم. ساعت از 9 شب گذشت و اتوبوس نیامد. مجبور شدم قسمتی از مسیر را پیاده طی کنم تا به مترو برسم.
توی جیبم 2 تا دویست تومانی پاره داشتم ولی چاره ای نبود باید بلیت می خریدم.
مترو شلوغ بود و من با اون همه وسیله ایستاده بودم. هر 2 دقیقه هم بعضی ها به من نگاه می کردند و از من می خواستند که به آن ها نخورم.
بالاخرخ از مترو پیاده شدم اما باید باز هم پیاده می رفتم. دست و کمرم درد می کرد. بعد از بیست دقیقه پیاده روی به خانه رسیدم.
همسایه بغلی هم زمان با من به خانه اش رسید. او را خوب می شناختم. نماینده مجلس بود. تازه ماشینش را عوض کرده بود. قبلا سمند داشت اما اسم این ماشین جدید را نمی دانم. بچه هایش عقب ماشین نشسته بودند و با هم بازی می کردند.
قبلا با هم سلام و علیکی داشتیم اما از آن شب خیلی با دیگران گرم نمی گرفت.
بچه هایم از پنجره به من نگاه می کردند.
Iran, Islamic Republic of
نظر دهندگان بیایین حقوقاتونو با هم مقایسه کنید با اینا که نمی شه .
Iran, Islamic Republic of
روی باک بعضی تریلی ها رودیدی نوشته (بخور به حساب من) حکایت این وکلای مثلا مجلسه.دیر که میان سر کار وتوی جلسه، دفتراشونم که همیشه بستس تو مجلس کیف تو سر هم می زنن وبا هم دعوا میکنن، همدیگرو هو میکنن و....باید ماشین که سهله هلی کوپتر بهشون بدن. شماهام سخت نگیرید لطفا لبخند بزنید...
Iran, Islamic Republic of
از منبع موثق خبر دارم، وقتی حداد عادل رییس مجلس شد، بسیاری از نماینده ها از رای خودشون پشیمون شدند چون حداد جلوی ریخت و پاش ها را گرفت. با ریاست لاریجانی...................
Iran, Islamic Republic of
من با 2 تا بچه چند ماهه گیر 3 میلیون وام هستم. اینا هم نماینده امثال من هستند.
Iran, Islamic Republic of
با سلام
وقتی هر نماینده برای خودش میتونه مسئول دفتر و محافظ و راننده در اختیار داشته باشه چرا این عزیزان با ماشین شخصی خودشون رفت و آمد نمی کنند ؟
پس کو این همت مضاعف و کار مضاعف . آیا این شعار فقط برای مردمه و مسئولان مستثنی هستنید ؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمت کند مرحوم سیدحسن مدرس
Iran, Islamic Republic of
اخه شیفتگان خدمتند... نه تشنگان قدرت...اذییتشون نکنید بابا گناه دارن