پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

کشفیات جالب از منزل یک آقازاده

شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 60214
از منزل فرزند یکی از مسئولین اسبق شهرداری تهران كه در جريان اغتشاشات اخير دستگير شد کشفیات جالبی بدست آمده است.

به گزارش جهان، در منزل این آقازاده که پدرش از مسئولین ارشد فرهنگی سالهای گذشته شهرداری تهران بوده و در روزهای اخیر نیز چندین بار به عنوان کارشناس فرهنگی در صداوسیما مورد مصاحبه قرار گرفته، شناسنامه و گواهينامه جعلي، يك عدد نارنجك، يك دستبند، يك عدد باتوم به همراه كمربند مربوطه، 6 عدد كلت جنگي 38 ميليمتري و يك دستگاه بي‌سيم به همراه شارژر مربوطه كشف شده است. همچنين مقاديري مواد مخدر و لوازم استعمال آن به دست آمده است. 

وي پس از بازداشت اظهار داشته است که نامه جعلي وزارت اطلاعات در خصوص تقلب در انتخابات توسط احمدي‌نژاد در ستادي كه [...] در آن فعاليت داشت، تكثير و توزيع شد. 

همچنین در انتخابات گذشته نيز مقادير زيادي برچسب "طالبان ممنوع" كه وی به چاپخانه برده و تكثير كرده بود به همراه سربرگ‌هايی از ارگان‌‌هاي مختلف از جمله وزارت امور خارجه، شوراي حل اختلاف و بسيج در منزل وي كشف شده است.
 
وی همچنین به شیوه واگذاری پروژه های دولتی با مناقصه های صوری در زمان مسئولیتش  اشاره کرده و می گوید: در دوره‌اي كه مسئول روابط عمومي شركت بهينه‌سازي انرژي بودم مناقصه‌هايي برگزار مي‌شد و شركت‌هايي انتخاب مي‌شدند، اما [...] مي‌گفت كه اين مناقصه‌ها را كنار بگذاريد، بعد از آن نيز اين پروژه‌ها به دوستان، آشنايان و بستگانش واگذار می شد. زماني هم كه ما مي‌گفتيم مراحل قانوني آن چه مي‌شود؟ [...] مي‌گفت: من با شوراي اقتصاد صحبت مي‌كنم. شما پول را بدهيد و پروژه‌ها را واگذار كنيد، من بعداً مجوز مي‌گيرم. يكي از اين مناقصه‌ها نيز پروژه‌اي بود كه [...] به خواهر همسر خود واگذار كرد.
 
ارسال و انتشار پیامکهای تخریبی علیه احمدی نژاد از دیگر فعالیتهای این آقازاده در ستاد حامی مهندس موسوی بوده است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *