شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
در واكنش به حمله و تصرف كشتي امدادرساني به غزه/

اقدام رژيم صهيونيستي دزدي دريايي است

پنجشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۰ ساعت ۰۱:۰۵
کد مطلب: 176948
سخنگوي وزارت امور خارجه جمهوري اسلامي ايران عصر چهارشنبه در واكنش به اقدام غير انساني رژيم صهيونيستي در حمله به كشتي امداد رساني حامل كمكهاي بشردوستانه ملتهاي جهان به فلسطينيان در محاصره غزه، تصرف عدواني اين كشتي را دزدي دريايي و نمونه اي بارز از تروريسم دولتي خواند.
به گزارش ايرنا به نقل از اداره كل اطلاعات و مطبوعات وزارت امورخارجه، رامين مهمانپرست از مجامع و سازمانهاي بين المللي بويژه نهادهاي مدافع حقوق بشر خواست تا ضمن محكوميت اين اقدام ضد حقوق بشري، تمامي مساعي خود را بمنظور رفع محاصره غير انساني غزه بكار گيرند.
نيروي دريايي رژيم صهيونيستي به تازگي كشتي كمك‌رسان 'ايرين ' را كه تعدادي از فعالان صلح يهودي اروپا و آمريكا نيز در آن حضور داشتند، با توسل به زور توقيف و آن را به بندر صهيونيستي 'اشدود ' منتقل كرد .
نيروهاي نظامي رژيم صهيونيستي سرنشينان اين كشتي را تهديد كردند در صورتي كه به مسير خود به سوي غزه ادامه دهند به آنها حمله خواهند كرد.
كشتي كمك‌رسان اروپايي 'ايرين '، يكشنبه گذشته از بندر ' فاماگوستا ' در شمال قبرس به مقصد نوار غزه حركت كرد تا به محاصره اين منطقه جنگ زده و بحران زده پايان دهد .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *