جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

رفع اختلاف تعزیرات و آموزش و پرورش

سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 436840
معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اختلاف سازمان تعزیرات و آموزش و پرورش درباره مدارس غیردولتی رفع شد، گفت: از این پس نظارت‌ها بر عهده سازمان مدارس غیردولتی خواهد بود.
به گزارش جهان،‌ مرضیه گُرد معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیردولتی در گفت‌وگو با فارس و در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل نظارت سازمان تعزیرات بر مدارس غیردولتی حل و فصل شد، اظهار داشت: آموزش و پرورش مخالفتی با اقدامات قانونی سازمان تعزیرات ندارد.

گُرد افزود: با توجه به اینکه محیط مدرسه، دانش‌آموز و خدمات آموزشی مشمول کالاها نمی‌شوند، اختلاف نظری در خصوص ورود تعزیرات حکومتی به مدارس وجود داشت.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی آموزش و پرورش تصریح کرد: با درایت وزرای آموزش و پرورش و دادگستری، مشکل ورود تعزیرات به مدارس غیردولتی و نظارت‌ها حل شد و از این پس نظارت‌ها بر عهده سازمان مدارس غیردولتی خواهد بود.

به گزارش فارس، چندی پیش سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرده بود که قصد ورود به مدارس و نظارت بر مدارس غیردولتی را دارد که با واکنش آموزش و پرورش مواجه شد و در نهایت این موضوع حل و فصل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *