جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

دولت بدنبال ماهی گرفتن ازآب گل آلودست

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 388646
عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای در دولت تلاش دارند با غوغاسالاری و ایجاد شکاف و اختلاف میان نمایندگان از فضای گل آلود برای دستیابی به اهداف خود استفاده کنند.
به گزارش جهان؛ حجت الاسلام نصرالله پژمان فر در گفتگو با مهر؛ با انتقاد از اظهارات اخیر حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور گفت: همکاری و دوستی میان نمایندگان با صحبت های احساسی عده ای که قصد دارند بین وکلای ملت شکاف ایجاد کنند از بین نخواهد رفت.

وی با تاکید بر اینکه مجلس این توهین را نمی پذیرد گفت: نمایندگان مجلس توهین های اخیر آقای آشنا مبنی بر اینکه مجلس استقلال ندارد و تحت تاثیر گروه اقلیت است را نخواهد پذیرفت.

پژمان فر با بیان اینکه به نظر می رسد عده ای قصد ندارند در رویه خود اصلاحاتی ایجاد کنند، افزود: عده ای قصد دارند با غوغاسالاری و ایجاد اختلاف میان نمایندگان فضای گل آلود برای دستیابی به اهداف خود ایجاد کنند.

نماینده مشهد با ابراز تعجب از اظهارات آشنا گفت: رئیس جمهور چطور پذیرفته فردی که از کمترین تجربه مدیریتی برخوردار است را به عنوان وزیر پیشنهادی معرفی کرده و تلاش کند تا با شانتاژهای خبری عده ای، این فرد را در وزارت علوم بکار گمارد.

وی با تاکید بر اینکه مجلس تحت تاثیر چنین فضاسازی هایی قرار نخواهد گرفت اظهار داشت: امیدوارم آقای روحانی فردا در مجس فقط از وزیر پیشنهاد دفاع کند و وارد مسائل حاشیه ای نشود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم به عملکرد دولت انتقاد دارند و معتقدند که دولت کارهای مهم را رها کرده و به مسائل سیاسی می پردازد و خود را درگیر مسائل پیش پا افتاده می کند.

نماینده مشهد تاکید کرد: به نظر می رسد دولت تلاش دارد عدم موفقیت خود را با ایجاد فضاهای سیاسی بپوشاند.

پژمان فر افزود: پیام اقدامات دولت که حیات خود را در ایجاد فضاهای سیاسی دنبال می کند عدم موفقیت در اداره کشور است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس ابراز امیدواری کرد: رئیس جمهور در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم در شان دولت و مجلس سخنرانی کند.
https://jahannews.com/vdcc04q1e2bq4e8.ala2.html
jahannews.com/vdcc04q1e2bq4e8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *