جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

وداع تلخ فولاد با شکست مقابل السد

چهارشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب: 418741
تیم فوتبال فولاد خوزستان با قبول شکست مقابل السد قطر از گروه سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، فولاد خوزستان در پنجمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به مصاف السد قطر رفت.

این دیدار در نهایت با شکست یک بر صفر فولاد خوزستان به پایان رسید تا نماینده فوتبال ایران از صعود به مرحله دوم باز بماند. بعد از باخت به الهلال این دومین شکست متوالی فولاد خوزستان بود.

در نیمه اول بازی متعادلی از سوی دو تیم مشاهده شد و جدی‌ترین موقعیت بازی در این نیمه توسط موروکی در دقیقه ۴۳ به گل تبدیل شد.

در نیمه دوم فولاد خوزستان برای زدن گل تساوی و فرار از سقوط حملات زیادی را روی دروازه حریف خود تدارک دید اما حملات این تیم آنقدر خطرناک نبود که منجر به گل شود.

در نیمه دوم بازیکنان السد قطر روی ضد حملات بسیار خطرناک نشان می‌دادند و با انتقال سریع توپ به خط حملات خطراتی را روی دروازه حریف خود به وجود می‌آوردند.

در این مسابقه علی سلیمی، احمد آل‌نعمه، مساریچ، امید خالدی، یوسف وکیا، چاگو، مهدی بدرلو (۸۱ بهمن کامل)، ساسان انصاری(۸۵ رضا احمدی)، محسن مسلمان، اسماعیل شریفات و نونگ برای فولاد خوزستان به میدان رفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در دیگر دیدار این گروه الهلال عربستان موفق شد لوکوموتیو ازبکستان را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. با این نتایج الهلال عربستان و السد قطر با ۱۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند. لوکوموتیو با ۴ امتیاز در رده سوم قرار دارد و فولاد خوزستان با ۳ امتیاز در قعر جدول قرار گرفتند. فولاد خوزستان تنها تیم بدون برد این گروه است. با این نتایج حذف فولاد خوزستان و السد قطر قطعی شد.

فولاد خوستان در آخرین مسابقه خود که یک دیدار تشریفاتی است ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز سه‌شنبه به مصاف لوکوموتیو تاشکند می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *