جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۸

رفتن قلعه نویی منتفی شد!/ امیر همچنان سرمربی آبی‌پوشان

شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۵
کد مطلب: 393640
این موضوع را منوط به نظر هیات مدیره در جلسه یکشنبه (فردا) دانست و گفت: در این جلسه همه چیز مشخص خواهد شد.
رفتن قلعه نویی منتفی شد!/ امیر همچنان سرمربی آبی‌پوشان
به گزارش جهان به نقل از خبر، سه شکست پیاپی و ناکامی مقابل تمامی تیم های بالانشین در جدول رده بندی کم بود، حالا باخت در دربی و کنار رفتن از جام حذفی به همراه از دست دادن اولین جام قهرمانی فصل برای آبی ها هم به مشکلات قلعه نویی اضافه شد.

هواداران هم به خود حق می دهند که علیه سرمربی تیم شان به خاطر عدم نتیجه گیری قابل قبول در فصلی که تیم خوب و پرامیدی ساخته شده، موضع گیری کنند.

درست در همین شرایط شایعه برکناری امیر قلعه نویی در شهر پیچید و اهالی فوتبال از احتمال وقوع چنین اتفاقی خبر دادند. از طرف دیگر بهرام افشارزاده مدیرعامل آبی ها وقتی با سوالاتی راجع به برکناری قلعه نویی مواجه شد، این موضوع را منوط به نظر هیات مدیره در جلسه یکشنبه (فردا) دانست و گفت: در این جلسه همه چیز مشخص خواهد شد.

اما خبرهای جدید از اطراف باشگاه استقلال، احتمال برکناری قلعه نویی را رد می کند. نزدیکان به باشگاه استقلال اعتقاد دارند قرار نیست سرمربی این تیم اخراج شود بلکه در نهایت یک بدنساز جدید به تیم اضافه می شود و یکسری جابجایی در لیست کادرفنی رخ خواهد داد تا با تغییر مربیان، استقلال در نیم فصل دوم سر و شکل مرتب تری بگیرد.

فراموش نکنید که تعطیلات ۵۳ روزه لیگ در پیش است و آبی پوشان می توانند با استفاده بهینه از این مدت تعطیلی، آمادگی شان جهت ادامه لیگ را چندبرابر افزایش دهند.

بد نیست بدانید برخی از اعضای هیات مدیره در انتظار استعفای شفاهی یا کتبی قلعه نویی پس از حذف از جام حذفی بودند که البته این اتفاق رخ نداد و حالا هم شنیده می شود مساله اخراج قلعه نویی در جلسه هیات مدیره منتفی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر کدوم استقلالیه که با آقای قلعه نویی خاطره نداشته باشه.جفاست اگر این همه کارنامه مثبتو آدم بذاره کنار فقط از ر
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر کدوم استقلالیه که با آقای قلعه نویی خاطره نداشته باشه.جفاست که فقط به خاطر چند نتیجه این همه کارنامه مثبت رو چشم پوشی کرد.
Iran, Islamic Republic of
نازگل حرفت درست ولی زمانی که خریدهای اشتباه بارها باعث عدم نتیجه گیری در تیم میشه این دیگه جای هیچ حرفی رو باقی نمیذاره! وقتی بدنسازی تیم خوب نیست وقتی تیم دل شیر نداره اینا همه نشات گرفته از عدم توانایی سرمربی و کادر فنی می باشد!! یه کم منطقی باشیم
زبون دراز
Iran, Islamic Republic of
باید هم بماند، چرا که نه؟ . لیگ آسیا که پر ! جام حذفی که پر! دربی که پر! لیگ سال قبل و امسال هم آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است !انشاء الله سال دیگر هم لیگ یک و قس علیهذا ! گور پدر هواداران و احساساتشان ، خودمون را عشق است و میلیاردها را ! کی به کیه؟!
مومن
Iran, Islamic Republic of
به این ماه عزیز قسم بعد از 30 سال طرفداری از استقلال با مدرک ثابت میکنم استقلال بدون مربی بهتر نتیجه میگرفت آقای افشارزاده ابقا این مربی خیانت به وجدان آگاه جامعه است هم در این دنیا مسولید هم درآن دنیا
United States
فرمایش شما قبول اما دیگه ثابت شد که امیرخان روحیه محافظه کارانه پیدا کرده و تا گل میزنه تیم رو میکشه تو دفاع و حریف هم شیر میشه برای انتقام!!! ....بیکار که نمی نشینه ! بنابر این اگر تغییر روحیه نده سرنوشت استقلال هم می شه سرنوشت روزهای تاریک پرسپولیس با "علی آقا"...
همه مملکت دیدند که استقلال بازی 100% برده را واگذار کرد والا این پرسپولیس اصلا در اندازه ی برد نبود!...
پس سقوط استقلال هم در این فصل قطعیه
666666666666666666666
Iran, Islamic Republic of
آخ جون