جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

مدافع سابق استقلال به صبا پیوست

جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 397078
فوتبالیست اهل استان قم و مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال تهران برای حضور در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور رسما به صبای قم ملحق شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، این بازیکن آینده‌دار احمد نعمت‌اللهی است که سابقه بازی در تیم فوتبال استقلال تهران در مسابقات فصل گذشته لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا را دارد.

نعمت‌اللهی که متولد ۲۰ آبان‌ماه سال ۱۳۷۲ و متولد شهر مقدس قم است، فوتبال خود را از تیم نونهالان برق تهران آغاز کرده و سابقه بازی در تیم‌های فوتبال جوانان عقاب تهران و استیل آذین تهران و امیدهای تیم فوتبال پرسپولیس تهران را دارد.

این بازیکن که تخصص بازی در خط دفاعی را دارد به عنوان سهمیه امید تیم فوتبال بزرگسالان استقلال تهران سابقه بازی در مسابقات فصل گذشته لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا برابر الریان قطر را نیز دارد، مسابقه‌ای که از دور برگشت مرحله گروهی در ورزشگاه آزادی تهران با برتری ۳ بر یک استقلال به پایان رسید.

با نظر مساعد کادر فنی تیم فوتبال صبای قم، نعمت‌اللهی با قراردادی به مدت ۱۸ ماه تا پایان فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به جمع شاگردان مهدی تارتار پیوست و از روز سوم دی ماه در دور جدید تمرینات صبای قم حضور می‌یابد.

این در شرایطی است که با نظر مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال صبای قم، این تیم از آ‎غاز نقل و انتقالات نیم فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تا کنون محمد حیدری بازیکن سابق ملوان بندر انزلی و فجر شهید سپاسی شیراز و همچنین سعید مهدی‌پور مدافع سابق گسترش فولاد و شهرداری تبریز را به جمع نفرات خود برای دور برگشت لیگ برتر اضافه کرده است.

دور جدید تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم برای حضور موفق در دور برگشت مسابقات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس بعد از تعطیلات عزاداری ماه صفر، از روز چهارشنبه سوم دی ماه آغاز خواهد شد.

مهدی تارتار سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم که از هفته هفدهم بازی‌های لیگ امسال جایگزین عبدالصمد مرفاوی شده است هم اکنون مشغول چینش برنامه‌های آماده سازی تیمش برای تعطیلات حدودا ۲ ماهه مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است.

با رفتن سعید عزیزیان مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال صبای قم یک مربی جدید برای تمرین سنگربانان تیم صبا از دور جدید تمرینات به اردوی این تیم اضافه می‌شود، ضمن اینکه صبایی‌ها قصد دارند بعد از تمرین کردن در قم راهی یک اردوی آماده سازی شوند.

این در حالی است که انجام بازی‌های تدارکاتی نیز در دستور کار مهدی تارتار و همکارانش قرار دارد تا صبای قم که هم اکنون در مکان هفتم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ایستاده بتواند جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقاء دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *