جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

سعیدلو: برکناری شمس با دستور من نبوده است

چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 167172
رییس سازمان تربیت بدنی خبر دخالت خود در برکناری حسین شمس را تکذیب کرد.
علی سعیدلو، رییس سازمان تربیت بدنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا، با رد این موضوع که دستوری برای برکناری حسین شمس از سرمربیگری تیم ملی فوتسال صادر کرده است، گفت: من راجع به مربیان در هیچ فدراسیونی دخالت نکرده و تصمیمی نمی گیرم.

وی ادامه داد: بنده خودم شب گذشته این مطلب را از طریق اطلاعیه فدراسیون فهمیدم و حالا خود آقای شمس باید مسائلش را با فدراسیون حل و فصل کند.

سعید لو خاطر نشان کرد: بنده ممکن است نظر خود را درباره برخی از افراد مطرح کنم و در واقع نظر مشورتی بدهم اما نمی توانم به فدراسیون تحمیل کنم که حتما باید فرد خاصی مربی یا سرمربی باشد.

وی همچنین درباره دیدار شب گذشته خود با علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس تهران هم گفت: حرف و حدیث های زیادی در این باشگاه وجود داشت که در این راستا روز دوشنبه با آقای کاشانی دیدار خوبی داشتیم که نظرایشان هم این بود که کارها با جدیت پیش برود و نیز روز گذشته هم جلسه خوبی با علی دایی داشتم که در نهایت وی خندان و شاداب جلسه را ترک کرد و قرار شد وضع باشگاه پرسپولیس بهتر از این شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *