پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

بودجه سال ۹۴ عملیاتی تدوین می‌شود

سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 378277
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور گفت: بودجه سال ۹۴ به صورت عملیاتی تدوین می‌شود.
به گزارش جهان؛ محمدباقر نوبخت امروز در گفت‌وگو با فارس درباره برنامه دولت برای بودجه سال آینده کشور اظهار کرد: بودجه سال ۹۴ بر اثر میزان توازن استان‌ها و عملیاتی تدوین می‌شود.

وی با بیان اینکه سفرهای استانی بنده بیشتر به خاطر میزان ارزیابی هر استان و نیاز آنها در بودجه است، تصریح کرد: در این راستا تلاش برای برقراری توازن در بودجه صورت می گیرد.

سخنگوی دولت درباره اختصاص بودجه به مرکز بین‌المللی تحقیقات سرطان در رشت تصریح کرد: بودجه این مرکز تامین و زمان دوساله‌ای برای ساخت آن در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه استاندار و پروفسور برزیگر رئیس دانشگاه علم پزشکی گیلان ماموریت سنگینی در اتمام این مرکز دارد، خاطرنشان کرد: همه باید در این زمینه همت کنند و گزارش کار را هر ماه به بنده ارائه دهند.

نوبخت پروفسور سمیعی را چهره‌ای نامدار و علاقه‌مند به وطن خواند و یادآور شد: فعالیت‌های علمی و اقدام‌های انسان‌دوستانه پروفسور موجب شده است تا بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار شود و علاقه‌مندان زیادی داشته باشد.

به گزارش فارس، بنیاد علم و بزرگ‌ترین مرکز بین المللی سرطان پژوهی خاورمیانه دقایقی پیش با حضور پروفسور سمیعی جراح برجسته مغز و اعصاب جهان صبح امروز در سایت لاکان رشت کلنگ‌زنی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *