جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۳

اخراج بلیت‌فروشان مراسم تشییع پیکر نوروزی

سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 448477
مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران از اخراج عوامل فروش بلیت و دریافت پول پارکینگ در مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، فرهاد نیکوخصال درباره بلیت فروشی مراسم تشییع جنازه هادی نوروزی در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: نفراتی که روز تشییع پیکر نوروزی در ورزشگاه آزادی پول اضافه گرفتند، شناسایی و با دستور وزیر ورزش اخراج شدند. این افراد به صورت پاره وقت با پیمانکار همکاری داشتند. متاسفانه آنها هم پول گرفته‌اند و هم پول اضافی دریافت کرده‌اند!
 
وی بدون اعلام مبلغ دقیق جمع آوری شده از فروش بلیت مراسم تشییع پیکر کاپیتان پرسپولیس، خبر جدیدی را اعلام کرد و گفت: قرار شد بهره‌بردار پارکینگ آزادی از فردا (سه شنبه) به افرادی که برای حضور در ورزشگاه پول داده‌اند، آن مبلغ را بازپرداخت کند و به صورت نقدی پول گرفته شده را پس بدهند. هر فردی که روز پنجشنبه پولی داده بود، می‌تواند بیاید و پولش را بگیرد!
 
مدیر مجموعه ورزشی آزادی تاکید کرد: آن بخش از مبلغی که افراد برای گرفتنش به ورزشگاه مراجعه نکنند، در قالب کار خیر به موسسه خیریه محک پرداخت می‌شود.
 
نیکوخصال که روی خط برنامه نود آمده بود، ضمن عذرخواهی چندباره به خاطر اتفاق رخ داده، از رایگان بودن پارکینگ‌های ورزشگاه آزادی در بازی پرسپولیس با صبای قم خبر داد و گفت: ۸۵۰۰ پارکینگ برای این بازی به صورت رایگان در اختیار هوادران قرار خواهد گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خاك برسر اين مديريت . حالا كي براي دريافت اين مبلغ ، دوبرابر هزينه مي كند ومي ايد بگيرد . حرج اين پول هم براي خيريه داراي اشكال هست . ازكجامعلوم كه خرج شودوهزينه ... نشود.
United States
اونا اخراج شدن خب پولا چی شد؟
United States
پس دستور بوده که پول بگیرند که اشکال در زیاد گرفتن است ضمنا قبض ندادند که بتوان ثابت کرد شما که خودتان ختم روزگار هستید می دانید مردم نمی ایند دنبال پول این حرف ها را می زنید وگرنه همه را صرف خیریه کنید