چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۱

فیلم/گلهای از ۴۰۰ گل مسی با پیراهن بارسا

يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب: 418173
لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا روز گذشته در جریان پیروزی دو بر صفر بارسا مقابل والنسیا موفق شد چهارصدمین گل خود با پیراهن این تیم اسپانیایی را به ثمر برساند.

به گزارش جهان به نقل از مهر، مسی نخستین گل خود را در فصل ۰۵-۲۰۰۴ در سن ۱۷ سالگی در دیدار مقابل آلباسته روی پاس تماشایی رونالدینیو به ثمر رساند و روز گذشته در دیدار مقابل والنسیا در سن ۲۷ سالگی چهارصدمین گل خود با پیراهن این تیم اسپانیایی را به تور دروازه چسباند.

مسی ۲۷۸ گل در رقابتهای لالیگا برای بارسا به ثمر رسانده، ۷۵ گل در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، ۳۲ گل در رقابتهای کوپا دل ری یا همان جام حذفی اسپانیا، ۱۰ گل در رقابتهای سوپر کاپ اسپانیا، ۴ گل در رقابتهای جام باشگاه های جهان و همچنین یک گل در رقابتهای سوپر کاپ اروپا.

مسی در ماه مارس سال گذشته با پشت سر گذاشتن رکورد ۳۶۹ گل پائولینو آلکانتارا که بین سال های ۱۹۱۲ تا ۱۹۲۷ برای بارسا بازی کرده بود، موفق شد به برترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا تبدیل شود.

این ستاره آرژانتینی که تا به حال ۴ بار توپ طلا را از آن خود کرده رکورد بیشترین تعداد گل در یک فصل رقابتهای لالیگا را با ۵۰ گل در فصل ۱۲-۲۰۱۱ از آن خود دارد.

در میان رکوردهای فراوان این اعجوبه دنیای فوتبال او رکورد مشترک بیشترین تعداد گل در رقابتهای اروپایی را با کریس رونالدو در اختیار دارد، ۷۵ گل در لیگ قهرمانان. رکورد مشترک دیگر او با رونالدو بیشترین تعداد هت تریک در رقابتهای لالیگاست که هر دو آنها تا به حال ۲۴ هت تریک در این رقابتها به نام خود ثبت کرده اند.

در ویدئو فوق می توانید گل اول، صدم، دویستم، سیصدم، چهارصدم و بسیاری دیگر از گل های مهم لیونل مسی را تا به اینجای دوران فوتبالی او مشاهده کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *