پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۱
۴

دستورانقلابی فتاح در کمیته امداد+عکس

سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب: 425670
رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) گفت: مستمری مددجویان کمیته امداد از این پس، قبل از حقوق مدیران و پرسنل این نهاد پرداخت می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) درباره نامه‌ای که با دستخط وی و به تاریخ نهم خردادماه سال جاری خطاب به تعدادی از مدیران این نهاد نوشته شده بود، اظهار داشت: مطلع شدم که با گذشت نه روز از ماه خرداد هنوز مستمری مددجویان کمیته امداد پراخت نشده است. این در حالی بود که مدیران و پرسنل این نهاد حقوق خود را دریافت کرده بودند.

وی ادامه داد: خود را در این موضوع مقصر می‌دانم و در نامه مذکور نیز به این موضوع اقرار کردم، اما با تصمیمی که گرفته شد این موضوع دیگر تکرار نمی‌شود.

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده، از این پس مستمری مددجویان قبل از حقوق کارمندان و مدیران این نهاد پرداخت می‌شود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ضرابی
بسمه تبارک و تعالی
جناب آقای مهندس فتاح
ریاست محترم کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)
سلام علیکم
احتراماً ، به استحضار می رساند که وجوه واریزی به حساب « وجوه امانی اکرام و ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان » جهت واریز به کارت دو نفر فرزندان معنوی تحت پوشش اینجانب از طریق شعبه شهر بندر امام خمینی(ره) استان خوزستان با تاخیر یک تا دو ماهه محقق میگردد.
مزید استحضار ، در سالیان گذشته شماره حساب / کارت بانکی فرزندان تحت پوشش در اختیار خیرین قرار داده شده بود که مبالغ مستقیماً به حساب ایشان واریز و تصویر رسید بانکی ذیربط جهت اطلاع و درج در سوابق پرونده افراد ذینفع به مسئولین محترم واحد اکرام کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهر امام خمینی(ره) ارسال میگردید ، که طی قریب به دو سال اخیر به دلیل تغییر روش پرداخت ، از مسئول محترم واحد اکرام کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهر امام خمینی(ره) ، مدیر محترم واحد اکرام و هم چنین مدیر کل محترم امور حمایت های اجتماعی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) مرکز درخواست مجوز پرداخت به روش سابق را تقدیم داشته ام ، ولی به علت رعایت دستورالعمل یکنواخت سراسری این کار میسور نگردیده است.
شایان ذکر است که با کسب خبر از ضعف بینائی یکی از فرزندان تحت پوشش و با توجه به تطویل پرداخت مبلغ خرید عینک با روش فعلی ، بنا به درخواست اینجانب ، مبلغ اعلام شده به حساب شخصی مسئول محترم واحد اکرام کمیته امدادحضرت امام خمینی(ره) شهرامام خمینی(ره) واریز ، و مشارالیها جهت تهیه عینک به ذینفع پرداخت نموده اند.
با عنایت به توضیحات پیش گفته و جهت حصول اطمینان از پرداخت به موقع مبالغ هر چند ناچیز به حساب فرزندان معنوی ، دستور مساعدت ، در خصوص ارائه شماره کارت های بانکی فرزندان تحت پوشش به منظور واریز مستقیم مبالغ به حساب ایشان و اعلام مبالغ واریزی به شعبه شهر امام خمینی(ره) جهت درج و تکمیل سوابق ذیربط مزید تشکر می باشد.
سالک
Iran, Islamic Republic of
میشه بفرمایید کجاش انقلابیه دیگه بزرگ نمایی نکنید خواهشن تا دوباره یه نفر باورش بشه
اراکی
Latvia
همه مدیران و مسئولین کشور ما باید از جنس آقای فتاح باشند .
احسنت