سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۸

مشاجره رهنورد و میرحسین برسر یک زندانی

شنبه ۷ شهريور ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب: 63517
روزنامه جوان نوشت:

پس از آنكه يكى ازكانديداهاى وابسته به جريان دوم خرداد نتوانست توفيقى در جهت توجيه افكار عمومى كسب كند اخبار به دست آمده حاكى از رو در رو قرار گرفتن نزديكانش با وى مى باشد.  همسر ميرحسين موسوى كه از وى در ايام انتخابات به عنوان ميشل اوباماى ايرانى! ياد مى شد طى روزهاى اخير به علت پيگيرى نكردن وضعيت برادرش (شاپور كاظمى) توسط ميرحسين به شدت با وى دچار مشكل شده و بحث هاى سنگينى با وى در اين زمينه داشته است. زهرا رهنورد (زهره كاظمى) با اشاره به عدم توانايى ميرحسين در پيگيرى قضيه برادرش (شاپور كاظمى) كه در بازداشت به سر مى برد به وى گفته كه شما كه توانايى استيفاى حقوق اعضاى خانواده خود را ندارى چطور مى خواستى رئيس جمهور شوى و حقوق يك ملت را پيگيرى كنى!؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اینکه چیزی نیست ... بزودی افشا خواهد شد که این زوج خوشبخت ، قبل از بازی های انتخاباتی ، به مدت سه سال از هم جدا زندگی میکرده اند .
احیانا این حرف رو کجا زده که بقیه میخ وایساده بودند گوش می کردند؟!!!!
بنام خدا
با گوش جان . جانم
باش تا صبح دولتت بدمد
کین هنوز از نتایج سحر است .جانم
چطور این روزنامه به خود جرات میدهد وارد مسائل خصوصی دیگران شود . این خبر هم مانند تمامی اخبار این روزنامه ... سراسر دروغ است .
خيلي خنديديم!!
تازه بقيه شو نشنيدي ..خانم رهنورد وسط خيابون كفشش رو درآورده و پرت كرده توسط ميرحسين و گفته من ميرم خونه مامانم!!
درود بر شجاعت و جسارت این روزنامه .البته این که اینا خودشون با خودشون مشکل دارند که جدید نیست. خود گیری دارند .درود بر دکتر
رهنورد به ميرحسين گفته از احمدي نژاد ياد بگير ! كه بخاطر پدرزن پسرش (مشايي) حتي جلوي رهبري نيز واايستاد.
از اظهارات نفر سوم مشخص می شود که وی به تمام معنا یک شخص سیاسی کار است .