جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
بسکتبال جوانان جهان - یونان؛

تیم ایران در اولین بازی مغلوب آمریکا شد

يکشنبه ۷ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۵۰
کد مطلب: 430278
تیم بسکتبال جوانان ایران نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان را به آمریکا، پرافتخارترین تیم شرکت‎کننده در مسابقات واگذار کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، دوازدهمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی جهان در رده سنی جوانان از امروز در هراکلیون یونان آغاز شد. تیم ایران که پیش از این سه دوره حضور در مسابقات جهانی را تجربه کرده است، در نخستین دیدار خود مقابل آمریکا، پرافتخارترین تیم شرکت کننده در مسابقات یونان صف آرایی کرد و طی آن متحمل شکست ۸۳ بر ۵۳ شد.

کواتر نخست دیدار تیم‌های بسکتبال جوانان ایران و آمریکا با تساوی ۱۵ بر ۱۵ به پایان رسید اما پیروزی ۲۶ بر ۹ آمریکایی‌ها باعث شد تا نیمه نخست این دیدار با اختلاف امتیاز بالا به سود آنها تمام شود (۴۱ بر ۲۴)، بسکتبالیست‌های جوان آمریکا کوارترهای سوم و چهارم این دیدار هم با نتایج ۲۳ بر ۱۳ و ۱۹ بر ۱۶ به سود خود تمام کردند و اینگونه برنده بازی شدند.

شاگردان فرزاد کوهیان در حالی در دیدار امروز شکست را پذیرفتند که حریفشان با پنج مدال طلا و سه مدال نقره پرافتخارترین تیم مسابقات جهانی به حساب می‌آید. تیم بسکتبال جوانان که در گروه اول مسابقات علاوه بر آمریکا با تیم‎های کرواسی و مصر نیز همگروه است، روز یکشنبه دومین دیدار مقدماتی خود را مقابل مصر برگزار می‌کند.

دیدار تیم‎های بسکتبال ایران و مصر ساعت ۲۱:۳۰ به قت ایران برگزار می‎شود.

تیم بسکتبال جوانان ساعت ۱۷:۳۰ روز دوشنبه در سومین دیدار مرحله مقدماتی برابر کرواسی که تاکنون صاحب دو مدال برنز مسابقات جهانی شده، صف آرایی خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *