چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱۲
۵

حمله یمنی‌ها به پنج پایگاه عربستان/ اسارت نظامیان سعودی

سه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۹
کد مطلب: 420972
نیروهای مردمی یمن، برخی پایگاههای نظامی عربستان سعودی را تصرف کردند.
حمله یمنی‌ها به پنج پایگاه عربستان/ اسارت نظامیان سعودی
به گزارش جهان، صداوسیما به نقل از المنار نوشت، نیروهای مردمی یمن درپی تصرف این پایگاه ها،تجهیزات آن را به غنیمت گرفتند.

در این حمله که به صورت همزمان به پنج پایگاه عربستان سعودی صورت گرفت پایگاه الحلقه در نجران و پایگاه التبح در جازان به اضافه سه پایگاه دیگر که به پایگاههای جازان معروف است شامل شد.

منابع امنیتی یمن اعلام کردند: قبایل یمنی ، نظامیان عربستان سعودی را از منطقه بیرون راندند و مقادیری سلاح و جنگ افزار را به غنیمت گرفتند و پس از آن بدون هیچ تلفاتی به مواضع خود بازگشتند.

قبایل یمنی همچنین شماری از نظامیان سعودی را به اسارت گرفتند و خودروهای نظامی آنها را منهدم کردند.

درپی این پیروزی، ارتش سعودی به گلوله باران چندین منطقه در استان حجه از جمله منطقه حراد دست زد.

در تحولی دیگر، سازمان ملل متحد از ائتلافی که رهبری آن را رژیم سعودی به عهده دارد خواست به بمباران فرودگاه صنعا پایان دهد تا امکان ارائه کمک های بشردوستانه به مردم یمن فراهم شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یا صاحب الزمان مردم یمن را در آزادسازی حرمین شریفین یاری بفرما
درود بر رزمندگان اسلام.
ارتش خپل سقوطی!
الحمدلله رب العالمین . چیکار کنن خب وقتی هیچی ندارن بیشتر زیر ساختهاشون و زدن فرودگاههاشون و برای گرفتن امداد از خارج زدن چرا نجنگن چیزی برای ازدست دادن ندارن این شاهزاده های سعودین که همه چی دارن که ان شاالله همه چیشون و از دست بدن اردن هم که رییس دوره ای شورای امنیت کارشکنی میکرد از همون یکماه پیش برای توقف حملات و امداد رسانی حتی چند روز پیش که روسیه مطرح کرد عربستان حملات رو متوقف کنه تا امداد رسانی به آوارگان و مجروحین صورت بگیره آمریکا و اردن و عربستان مخالفت کردن در مورد توقف حملات برای امدادرسانی عربستان اعلام رد باید بررسی کنه ان شاالله خدا انتقام کشته شدگان حملات عربستان به یمن رو از دولت سعودی و ارتش سعودی و همه حامیان حملات به یمن بگیره
Iran, Islamic Republic of
الله اکبر زنده باد یمن . مرگ بر متجاوزین حامی صهیونیست .