جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

بي بند باري سران‌کومله ودموکرات+تصاویر

شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب: 240071
پیشمرگ فعلی کومله علیزاده که حبیبه عبدالهی نام دارد به نام مستعار « هتاو » معروف است. وی 5 سال متمادی پیشمرگ حزب منحله دمکرات کردستان بوده و هم اکنون پیشمرگ کومله علیزاده است.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران ، این زن که قبلاً پیشمرگ حزب منحله دمکرات بوده با سرکرده این گروهک تروریستی رابطه نامشروع برقرار می کند که پس از آنکه در این گروهک با مشکل و اعتراض برخی از اعضا رو به رو می شود و بعد از 5 سال مجبور می شود از این حزب خارج شده و بعد به عضویت در گروهک تروریستی کومله عمر ایلخانی زاده در آید که البته داستان روابط نامشروع با وی هم کلید می خورد و ... امروز هتاو حلقه مشترک بین همه گروه های تروریستی کرد است!.
 

 
هتاو بعد از انکه با سرکرده گروهک تروریستی کومله عمر ایلخانی زاده نیز رابطه نامشروع برقرار می کند مورد اعتراض اهالی روستایی که این گروهک در آنجا ساکن هستند قرار می گیرد و این بار هتاو از گروهک کومله شاخه عمر ایلخانی زاده به کومله علیزاده که خود را شاخه اصلی کومله می دانند، می رود.
 
رامیار رضایی، همسر هتاو بوده که بعد از اعتراض های مکرر به خیانت ها و روابط کثیف زنش با سران گروهک های تروریستی، از کومله اخراج می شود. حبیبه یا همان هتاو هم اکنون پیشمرگ کومله علیزاده است و با سرکرده این گروهک تروریستی نیز رابطه نامشروع دارد.
 
 

گروهک تروریستی کومله علیزاده که خود را شاخه اصلی و تنها گروه با نام کومله می داند هیچ گونه رابطه ای با دیگر شاخه های کومله ندارد و حتی مانع هرگونه ارتباط کوچکی نیز می شود. اما هم اکنون می توان گفت نه تنها با شاخه کومله عمر ایلخانی زاده ارتباط دارد، بلکه با گروهک منحله دمکرات نیز از طریق این زن فاحشه مرتبط است
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *