جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲

توقیف پورشه با ۲۲۲ کیلومتر سرعت

يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب: 323277
یک دستگاه خودروی سواری پورشه که با ۲۲۲ کیلومتر سرعت در جاده قم - کاشان در حرکت بود توسط ماموران پاسگاه پلیس راه کاشان استان اصفهان متوقف شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سرهنگ رضا رضایی سرپرست پلیس راه استان اصفهان گفت: مأموران پاسگاه پلیس راه استان اصفهان صبح امروز یک دستگاه خودروی سواری که با سرعت ۲۲۲ کیلومتر در ساعت در حرکت بود را متوقف و خودرو را براساس قانون توقیف کردند.

این مقام مسئول عنوان داشت: علاوه بر این طی دو روز گذشته دو دستگاه خودروی سواری کیا نیز با سرعت های غیر مجاز ۱۷۷و ۱۷۲ کیلومتر در ساعت نیز توسط ماموران تیزبین پلیس راه توقیف شدند.

سرهنگ رضایی سرعت غیر مجاز را یکی از عوامل بروز حوادث رانندگی و از تخلفات حادثه ساز نام برد و اظهار داشت: در مهر ماه امسال ۱۹ دستگاه که سرعت آنها غیر مجاز بوده که برخی از آنها دارای سرعت بالای ۱۷۰ و بیش از ۲۰۰ کیلومتر در ساعت بوده متوقف و پس از اعمال قانون توقیف شدند.

سرپرست پلیس راه استان خاطر نشان کرد: خودروهایی که به دلیل سرعت غیر مجاز توقیف شدند تنها پس از پرداخت جریمه و طی مراحل قانونی و شرکت در کلاس های آموزشی رفع توقیف خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اراکی
Sweden
باسلام

جریمه این سرعت در سوئد:
- مصادره گواهینامه و ممنوعیت داشتن خودرو تا آخر عمر
- جریمه نقدی ۱۰ میلیون تومان
- مصادره خودرو
- یکسال زندان
معرفی به روانشناس
احسان
هیچ کس نباید با چنین برخوردی مخالف باشد. ولی خدا وکیلی آمار تصادف چنین خودروهایی چقدر است.
متاسفانه قانون شکنی و ناهنجاری های منجر به تصادف و ایجاد ترافیک زیادی در رانندگی داریم که بابت آنها جریمه زیادی مشاهده نمیشود. سهم جرائم سرعت و پارک ممنوع نسبت منطقی با دیگر جرائم ندارد. به نظر میرسد پلیس باید در عملکرد خود نیاز به بازنگری داشته باشد.