پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

حبس کاپیتان پیشین تیم ملی ایتالیا

جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 409777
کاپیتان پیشین تیم ملی ایتالیا به خاطر خودداری از همکاری با مقامات قضایی در جریان یک بازجویی در مورد پرونده مالیاتیش به ۱۰ ماه حبس محکوم شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، فابیو کاناوار به دلیل تخطی از دستور مقامات قضایی برای خارج ماندن از منزلی که از او به دلیل خودداری از پرداخت مالیات گرفته شده است به ۱۰ ماه حبس محکوم شد.

کاپیتان پیشین تیم ملی ایتالیا و مدافع تیم‌های اینتر، یوونتوس و رئال مادرید متهم به خودداری از پرداخت مالیات است، اتهامی که سبب شده منزل یک میلیون یورویی وی مصادره شود اما پلیس او را در حال شنا در استخر این خانه مجلل گرفت و برای او به جرم تخطی از دستور دادگاه، حکم قضایی جدیدی صادر شده است.
طبق گزارش رسانه‌های ایتالیایی مجازات تخطی کاناواروی ۴۱ ساله از دستور دادگاه ۱۰ ماه حبس است است که البته این حکم با اعتراض او فعلاً به حالت تعلیق درآمده است.

گفته می‌شود که کاناوار بیش از یک میلیون بدهی مالیاتی دارد و آژانس درآمد ایتالیا اعلام کرده است که کاپیتان پیشین آتزوری در فاصله سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ مالیات درآمدهای خود را پرداخت نکرده است. در این مدت کاناوارو برای تیم‌های یوونتوس و رئال مادرید توپ می‌زد و به همراه تیم ملی ایتالیا قهرمان جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان شد.

کاناوارو در حال حاضر هدایت تیم گوانگژو اورگراند چین را برعهده دارد، تیمی که پیش از او هدایتش بر عهده مارچلو لیپی بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *