شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

سرنوشت یک استعفا از زبان مستعفی

چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب: 421179
در روزهای اخیر شنیده‌های از استعفای علی اکبر سیاری معاون بهداشتی وزارت بهداشت مطرح شده بود مبنی بر اینکه وی به دلیل عدم موافقت با یکی از طرح‌هایش از طرف یکی از مسئولان بلند پایه وزارت بهداشت، استعفای خود را به وزیر بهداشت تسلیم کرده است
سرنوشت یک استعفا از زبان مستعفی
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در این راستا علی اکبر سیاری معاون بهداشتی وزیر بهداشت در واکنش به علت استعفای خود به تسنیم عنوان کرد: خیر، خبری نیست، ما حاضر آماده در مسئولیت‌مان هستیم.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت درباره اینکه یعنی اصل خبر استعفای شما صحیح نبود؟ خاطرنشان کرد: فعلاً که حاضر و آماده برای خدمت حاضریم.

به گزارش تسنیم، علی اکبر سیاری در شهریور ماه سال ۹۲ با حکم سید حسن هاشمی به عنوان معاون بهداشتی وزارت بهداشت منصوب شد، وی در دولت اصلاحات نیز معاون بهداشتی مسعود پزشکیان، وزیر اسبق بهداشت بود. سیاری متخصص اطفال، فوق تخصص گوارش و استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی بهداشتی شهید بهشتی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *